Mając na uwadze wzrastające znaczenie zdalnych kanałów komunikacji, Bank Spółdzielczy w Limanowej dynamicznie uczestniczy w rozwoju cyfryzacji usług bankowych. Wdraża nowoczesne technologie i udostępnia nowe, atrakcyjne rozwiązania.
Bankowa aplikacja mobilna ułatwia zarządzanie prywatnymi finansami, bowiem umożliwia szybki, łatwy i bezpieczny dostęp do konta bankowego z telefonu, czy tabletu. Klienci w prosty sposób mogą zarządzać swoim rachunkiem, sprawdzać saldo na koncie, stan zadłużenia na karcie kredytowej czy historię operacji na rachunku
>>kliknij i dowiedz się więcej<< Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, dostępny w aplikacji mobilnej BSLMobile. Zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i Internecie oraz wypłacanie pieniędzy w bankomacie.
>>kliknij i dowiedz się więcej<<
Umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie telefonem lub zegarkiem w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową. Aplikacje dzięki którym Klient może zapłacić zbliżeniowo za zakupy przy pomocy telefonu to:
Apple Pay i Google Pay. Dzięki
Garmin Pay,
Xiaomi Pay, Fitbit Pay albo
SwatchPay i
Amazfit ZEPP klienci mogą dokonywać płatności zegarkiem
>>kliknij i dowiedz się więcej<<
Usługa umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. Oznacza to dostęp do usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych (dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych), jak i administrację publiczną (zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego)
>>kliknij i dowiedz się więcej<<
W łatwy, bezpieczny i intuicyjny sposób Klienci mogą składać wnioski w programach rządowych:
Rodzina 500 Plus, wyprawka
Dobry Start, Rodzinny Kapitał Opiekuńczy czy
Świadczenie Żłobkowe za pomocą systemu bankowości elektronicznej eBankNet
>>kliknij i dowiedz się więcej<< Przelewy natychmiastowe
Express Elixir oraz
BlueCash umożliwiają realizację szybkich przekazów pieniężnych pomiędzy kontami w różnych bankach, dzięki czemu środki dostępne są w ciągu kilku sekund na wskazanym rachunku
>>kliknij i dowiedz się więcej<<
Wpłaty gotówki można dokonać w wybranych bankomatach przy użyciu karty debetowej wydanej do rachunku. Podczas operacji wpłaty, środki pieniężne księgowane są automatycznie na rachunku Klienta do którego została wydana karta, tym samym są dostępne dla kolejnych dyspozycji Klienta, np. przelewów internetowych
>>kliknij i dowiedz się więcej<< W naszym Banku możesz samodzielnie dokonać zakupu produktów ubezpieczeniowych za pomocą:
Platformy Ubezpieczeń Online Superpolisy lub Platformy Sprzedaży Generali Direct >>kliknij i dowiedz się więcej<< Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego. Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa i Bank
>>kliknij i dowiedz się więcej<<