Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która jest wydawana „od ręki".
Visa Mobile
Visa Mobile – nowa jakość płacenia w internecie
Dlaczego warto?
- Najszybszy sposób na płatności internetowe
- Wygoda płacenia - wystarczy tylko Twój numer telefonu
- Najwyższe standardy bezpieczeństwa gwarantowane przez Visa
Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?
Krok 1
Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.
Krok 2
Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).
Krok 3
W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!
Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w systemach Visa. W aplikacji Visa Mobile znajdziesz również historię dokonanych z użyciem tej usługi transakcji oraz ich szczegóły.
Jak płacić Visa Mobile?
Sprawdź co zyskujesz
Wydawane od ręki
Bezpieczeństwo
Oszczędność
Okres ważności
Karta VISA Niespersonalizowana zapewnia natychmiastowy dostęp do środków na rachunku, bez konieczności czekania na imienną kartę VISA.
dostęp do środków na rachunku bez konieczności wizyty w placówce Banku
łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci darmowych bankomatów
płatności internetowe z użyciem karty - bezpieczeństwo dzięki usłudze 3D Secure
możliwość sprawdzenia w bankomatach aktualnego stanu wolnych środków na rachunku
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
brak opłat za wydanie i wznowienie karty
transakcje oryginal credit transaction umożliwiają przyjmowanie środków przekazanych przez posiadacza „obcej” karty na numer karty-rachunku klienta Bank.
transakcje cash deposit umożliwiają wpłatę gotówki w sklepie (na chwilę obecną Żabka) na kartę płatniczą klienta banku.
Jak otrzymać kartę?
Wniosek o wydanie karty
możesz złożyć:
możesz złożyć:
-
w dowolnej placówce Banku LISTA PLACÓWEK
-
za pośrednictwem bankowości elektronicznej
Aktywacji karty dokonać można :
- za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 00;
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
- w placówce Banku.
Bezpieczeństwo
telefonicznie
86 215 50 00
– czynny całą dobę !
przez system zastrzegania kart
osobiście
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.