Zaloguj się

Wygodny i bezpieczny sposób
dostępu do gotówki!

Karta Visa Niespersonalizowana to szeroki wachlarz
nowoczesnych rozwiązań i jeszcze większe bezpieczeństwo transakcji!
Dzięki karcie Visa Niespersonalizowana uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.

Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która jest wydawana „od ręki".

Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.
 

Visa Mobile


Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie, która jest dostępna dla klientów posiadających aktywną kartę Visa.

Visa Mobile – nowa jakość płacenia w internecie

Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego.

Dlaczego warto?
  • Najszybszy sposób na płatności internetowe
  • Wygoda płacenia - wystarczy tylko Twój numer telefonu
  • Najwyższe standardy bezpieczeństwa gwarantowane przez Visa



 

Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?


Krok 1
Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.

Krok 2
Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).

Krok 3
W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!


Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w systemach Visa. W aplikacji Visa Mobile znajdziesz również historię dokonanych z użyciem tej usługi transakcji oraz ich szczegóły.

 

Jak płacić Visa Mobile?


Sprawdź co zyskujesz


Wydawane od ręki

Karty niespersonalizowane wraz z numerem PIN wydawane są w Placówce Banku „od ręki” w momencie otwarcia rachunku.

Bezpieczeństwo

każda transakcja dokonywana z użyciem karty jest potwierdzana numerem PIN

Oszczędność

brak prowizji od transakcji bezgotówkowych dokonywanych w kraju i za granicą

Okres ważności

Okres ważności karty niespersonalizowanej wynosi 12 miesięcy od daty jej wydania i kończy się w ostatnim dniu miesiąca wskazanego na jej awersie.

Karta VISA Niespersonalizowana zapewnia natychmiastowy dostęp do środków na rachunku, bez konieczności czekania na imienną kartę VISA.

dostęp do środków na rachunku bez konieczności wizyty w placówce Banku

łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci darmowych bankomatów

płatności internetowe z użyciem karty - bezpieczeństwo dzięki usłudze 3D Secure

możliwość sprawdzenia w bankomatach aktualnego stanu wolnych środków na rachunku

możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

brak opłat za wydanie i wznowienie karty

transakcje oryginal credit transaction umożliwiają przyjmowanie środków przekazanych przez posiadacza „obcej” karty na numer karty-rachunku klienta Bank.

transakcje cash deposit umożliwiają wpłatę gotówki w sklepie (na chwilę obecną Żabka) na kartę płatniczą klienta banku.

Jak otrzymać kartę?


Jeżeli jeszcze nie posiadasz karty płatniczej lub gdy dotychczas używana karta została zablokowana /zastrzeżona lub Twoja karta nie posiada funkcji zbliżeniowej – złóż wniosek o wydanie karty!

Wniosek o wydanie karty
możesz złożyć:

Po złożeniu wniosku w terminie do dwóch tygodni na adres korespondencyjny otrzymasz nieaktywną kartę i w odrębnej przesyłce numer PIN.

Aktywacji karty dokonać można :
  • za pośrednictwem Infolinii Banku BPS  pod numerem +48 86 215 50 00;
  • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
  • w placówce Banku.

Przydatne dokumenty


Bezpieczeństwo


Kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Możesz to zrobić:
1

telefonicznie

pod numerem telefonu
86 215 50 00
– czynny całą dobę !
2

przez system zastrzegania kart

pod numerem (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
3

osobiście

 w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.

Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer

+4818 33 79 100

lub wyszukaj
placówkę na liście