Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
- sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
- czy adres rozpoczyna się od https://
- czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
- zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
- sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
- chroń swoje hasła!
- nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
- nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
- podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
- nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
- zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.
W przypadku problemu z logowaniem lub innych problemów technicznych należy skontaktować się z najbliższą placówką Banku lub a Zespołem IT dostępnym pon.-pt. w godzinach 7-15.00, pod nr tel. 18/ 33 79 150 lub drogą mailową
[email protected].