eBankNet - to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu.

Dlaczego warto?
- dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
- wygoda i oszczędność czasu
- brak opłaty za przelewu w zależności od rodzaju posiadanego rachunku
- swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
- bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych
- możliwość ustalania wysokości limitów transakcyjnych
- autoryzacja za pomocą darmowych powiadomień push z aplikacją BSLMobile
W ramach systemu Klient ma możliwość uzyskiwania następujących informacji o rachunku:

o saldzie
i obrotach

o wysokości
wolnych
środków

o kartach
i blokadach
kartowych

historii
operacji
na rachunku

o lokatach
i kredytach
na wniosek klienta

wnioskach
rodzina 500+
W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:
przelewów w złotych i w walutach obcych
przelewów do ZUS, US, itp.
możliwość zarządzania limtami jednorazowymi, dziennymi i miesięcznymi dla użytkownika i rachunku
tworzenia definicji (szablonów) przelewów oraz przelewów z odroczonym terminem płatności
realizacji zleceń stałych
przeglądania i drukowania szczegółów płatności
doładowania telefonów komórkowych
przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP)
przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi
wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank)
autoryzacja za pomocą darmowych powiadomień push z aplikacją BSLMobile
autoryzowanie transakcji za pomocą hasła przesyłanego drogą SMS na telefon komórkowy

Udostępnienie usługi eBankNet:
- wystarczy przyjść do najbliższej palcówki Banku i złożyć wniosek
o udostępnienie usługi - za pomocą systemu eBankNet można uzyskać dostęp do wybranych rachunków: oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych,
lokat i kredytów - do prawidłowego działania systemu eBankNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.
Instrukcja użytkownika
Przydatne dokumenty
Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
- sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
- czy adres rozpoczyna się od https://
- czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
- zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
- sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
- chroń swoje hasła!
- nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
- nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
- podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
- nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
- zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.
W przypadku problemu z logowaniem lub innych problemów technicznych należy skontaktować się z najbliższą placówką Banku lub a Zespołem IT dostępnym pon.-pt. w godzinach 7-15.00, pod nr tel. 18/ 33 79 150 lub drogą mailową [email protected].
Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer
+4818 33 79 100