Zaloguj się
eBankNet - to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu.

Dlaczego warto?

  • dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
  • wygoda i oszczędność czasu
  • brak opłaty za przelewu w zależności od rodzaju posiadanego rachunku
  • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
  • bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych
  • możliwość ustalania wysokości limitów transakcyjnych
W ramach systemu Klient ma możliwość uzyskiwania następujących informacji o rachunku:

o saldzie
i obrotach

o wysokości
wolnych
środków

o kartach
i blokadach
kartowych

historii
operacji
na rachunku

o lokatach
i kredytach

na wniosek klienta

wnioskach
rodzina 500+

W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

przelewów w złotych i w walutach obcych

przelewów do ZUS, US, itp.

możliwość zarządzania limtami jednorazowymi, dziennymi i miesięcznymi dla użytkownika i rachunku

tworzenia definicji (szablonów) przelewów oraz przelewów z odroczonym terminem płatności

realizacji zleceń stałych

przeglądania i drukowania szczegółów płatności

doładowania telefonów komórkowych

przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP)

przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi

wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank)

zmiany hasła głównego

autoryzowanie transakcji za pomocą hasła przesyłanego drogą SMS na telefon komórkowy

Udostępnienie usługi eBankNet:

  • wystarczy przyjść do najbliższej palcówki Banku i złożyć wniosek
    o udostępnienie usługi
  • za pomocą systemu eBankNet można uzyskać dostęp do wybranych rachunków: oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych,
    lokat i kredytów
  • do prawidłowego działania systemu eBankNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.

Przydatne dokumenty


Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

  • sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
  • czy adres rozpoczyna się od https://
  • czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
  • sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
  • chroń swoje hasła!
  • nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
  • nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
  • podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
  • nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
  • zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.

W przypadku problemu z logowaniem lub innych problemów technicznych należy skontaktować się z Zespołem IT dostępnym pon.-pt. w godzinach 7-15.00,
pod nr tel. 18/ 33 79 150 lub drogą mailową [email protected]s.limanowa.pl

Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer

+4818 33 79 100

lub wyszukaj
placówkę na liście