Karta zbliżeniowa MasterCard Business PayPass to nowoczesny produkt bankowy, który zapewnia stały, szybki i bezpieczny dostęp do środków zgromadzonych na rachunku z dowolnego miejsca i o każdej porze.
Karta MasterCard Business umożliwia dokonywanie w kraju i za granicą
- płatności bezgotówkowych za towary i usługi z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej do kwoty 100 zł bez podania kodu PIN
- wypłat gotówki z sieci bankomatów oraz podczas zakupów dzięki usłudze Cashback
- wygodne wpłaty we wpłatomatach bez konieczności wizyty w placówkach
- bezpieczne zakupy w Internecie.
Sprawdź co zyskujesz
wygoda
karta zapewnia stały i szybki
dostęp do pieniędzy
zgromadzonych na koncie
dostęp do pieniędzy
zgromadzonych na koncie
bezpieczeństwo
pozwala dokonać zapłaty
za towary i usługi bez konieczności
noszenia przy sobie gotówki
za towary i usługi bez konieczności
noszenia przy sobie gotówki
oszczędność
kontrola wydatków i możliwość
dokonywania transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia
dodatkowych opłat
dokonywania transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia
dodatkowych opłat
elastyczność
możliwość dokonywania
transakcji w Internecie
transakcji w Internecie
limity
możliwość ustanowienia
indywidualnych limitów
transakcyjnych do karty
indywidualnych limitów
transakcyjnych do karty
komfort
do rachunku może
być wydana dowolna
liczba kart dla pracowników
być wydana dowolna
liczba kart dla pracowników
Jak otrzymać kartę?
W celu skorzystania z oferty wystarczy w dowolnej placówce banku złożyć wniosek o wydanie karty
Po złożeniu wniosku w terminie do dwóch tygodni na adres korespondencyjny
otrzymają Państwo nieaktywną kartę i w odrębnej przesyłce numer PIN.
Aktywacji karty dokonać można :
otrzymają Państwo nieaktywną kartę i w odrębnej przesyłce numer PIN.
Aktywacji karty dokonać można :
- za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 00;
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- w placówce Banku - sprawdź wykaz
Przydatne dokumenty
Bezpieczeństwo
Kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Od tego momentu Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
1
telefonicznie
pod numerem telefonu 86 215 50 00 – czynny całą dobę NOWOŚĆ!
2
telefonicznie pod ogólnym numerem
telefonu (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
3
osobiście
w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat
Zadzwoń pod numer
+4818 33 79 100