BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet, a dodatkowo wpłacisz i wypłacisz gotówkę. Z BLIKIEM możesz też natychmiastowo rozliczyć się ze znajomym, używając zaledwie jego numeru telefonu.
Do płatności BLIKIEM wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja BSLMobile
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Limanowej lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku i posiadają bankowość elektroniczną eBankNet
- mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)

Jeden BLIK wiele zastosowań
Korzystaj z rozwiązań, które ułatwią Ci codzienność i zyskaj cenny czas
Zapłać za zakupy i usługi w Internecie - wygodnie i szybko jak nigdy dotąd
Zapłać za zakupy w sklepie - brak portfela to już nie problem
Przesylaj pieniądze na numer telefonu - łatwiejsze niż wpisanie numeru konta
Wypłacaj i wpłacaj pieniadze w bankomacie - bez wyciagania karty kredytowej
W celu aktywacji usługi BLIK potrzebujesz aplikacji bankowej, telefonu i dostępu do Internetu.

Jak aktywować BLIKA:
-
Pobierz aplikację BSLMobile ze sklepu Google Play lub App Store
-
Aktywuj aplikację na swoim telefonie - zobacz jak to zrobić
-
Aktywuj usługę BLIK w aplikacji BSLMobile:
- wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą BLIK,
- zaznacz ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
- zatwierdź operacje kodem PIN do aplikacji.
- zaznacz ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
- zatwierdź operacje kodem PIN do aplikacji.
BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
BLIK – płać, przelewaj i wypłacaj wygodnie
Jak płacić BLIKIEM w internecie?
1. Wybierz „Płatność BLIK”.2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile
3. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w aplikacji BSLMobile
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile
3. Wpis wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego.
4. Potwierdź płatność w aplikacji BSLMobile
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aaplikacji BSLMobile
6. Wypłata dokonana.
- Zobacz szczegółową INSTRUKCJĘ WYPŁATY BLIK W BANKOMACIE
Jak zrealizować przelew na telefon BLIK?
1. Zaloguj się do aplikacji BSLMobile i kliknij w pole „Przelew na telefon”.2. Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
3. Uzupełnij nazwę odbiorcy, tytuł przelewu, wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
4. Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
5. To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.
Szybka Płatność
Przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 50 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie jest wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej BSLMobile i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji. Wystarczy, że Klient:- wybierze ikonkę aplikacji mobilnej BSLMobile na swoim telefonie komórkowym;
- bez zalogowania się do aplikacji wybierze ikonkę BLIK, co spowoduje wyświetlenie kodu BLIK;
- wprowadzi kod BLIK na terminalu płatniczym w sklepie stacjonarnym oraz
- potwierdzi transakcję na telefonie, wybierając odpowiedni przycisk na ekranie.
Zarządzanie limitami
W aplikacji BSLMobile w ustawieniach w zakładce BLIK (zarządzaj kontem BILK) lub w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:
- płatności gotówkowe – w bankomacie,
- płatności bezgotówkowe – w sklepie,
- płatności bezgotówkowe – w Internecie.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
o aktualizuj system operacyjny oraz aplikację
o stosuj oprogramowanie antywirusowe
o stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
o aktualizuj przeglądarki internetowe
o stosuj oprogramowanie antywirusowe
o stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
o aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.
Regulamin korzystania z usługi BLIK
Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer
+4818 33 79 100