Naklejka zbliżeniowa jest dodatkowym narzędziem umożliwiającym korzystanie ze środków na rachunku bez konieczności posiadania portfela. Mozna umieścić ją na dowolnym przedmiocie, np. telefonie. Płatności naklejką są realizowane z dostępnych środków na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym i rozliczane tak samo jak transakcje wykonywane kartą debetową.

Naklejka zbliżeniowa VISA payWave to:
- łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej
- bezpieczeństwo transakcji
- stały dostęp do swoich pieniędzy
- możliwość płatności w Internecie
Sprawdź co zyskujesz

Niezależność
dokonywanie płatności zbliżeniowych bez konieczności podania kodu PIN do kwoty 100 zł

Komfort
możliwość dokonywania transakcji w punktach handlowo-usługowych oraz w Internecie

Oszczędność
Koszt wydania i obsługi naklejki zbliżeniowej: 0 zł

Zarządzanie kartą
stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygoda i szybkość płatności bezgotówkowych
Naklejka zbliżeniowa VISA payWave to:
łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej
bezpieczeństwo transakcji
stały dostęp do swoich pieniędzy
akceptowana w Polsce i na świecie
Jak otrzymać naklejkę?

W celu otrzymania naklejki zbliżeniowej wystarczy
w dowolnej placówce Banku złożyć wniosek o wydanie naklejki.
Wydanie naklejki jest bezpłatne. Miesięcznie pobierana jest opłata
za jej używanie w wysokości 2,50 zł.
za jej używanie w wysokości 2,50 zł.
Przydatne dokumenty
Bezpieczeństwo
Kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Od tego momentu Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
1
telefonicznie
pod numerem telefonu 86 215 50 00 – czynny całą dobę !
2
telefonicznie pod ogólnym numerem
telefonu (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
3
osobiście
w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer
+4818 33 79 100