-
Ile kart mogę dodać na jednym urządzeniu (smartfonie, tablecie)?
Można dodać do 12 kart na jednym urządzeniu, lecz liczba ta może być mniejsza w zależności od typu.
-
Czy będę widzieć transakcje na telefonie?
Tak, ostatnie transakcje wykonane przy pomocy iPhone'a będą widoczne na ekranie.
-
Czy mogę dodać do aplikacji Wallet karty innych banków?
Tak, można dodać do 12 kart, jednakże dany Bank musi wspierać tę usługę. Liczba dodanych kart może się różnić pomiędzy urządzeniami.
-
Wykonałem transakcję w sklepie i terminal pokazuję odmowę, ale na telefonie widziałem "OK". Czy transakcja doszła do skutku?
Tak. Użytkownik widzi komunikat potwierdzający wykonanie transakcji, jednak transakcja może nie dojść do skutku. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Bankiem w celu sprawdzenia. Skuteczna transakcja pojawi się w historii ostatnich operacji.
-
Czy Klient otrzymuje powiadomienie w przypadku odmowy transakcji?
Klient otrzymuje powiadomienie zarówno o tym, że transakcja się powiodła, jak i o niepowodzeniu transakcji (na ekranie urządzenia).
-
Czy usuniecie karty z iPhone'a wpłynie na kartę w zegarku AppleWatch powiązanym z tym samym iPhone'em?
Nie, są one niezależne.
-
Czy rozparowanie AppleWatch z iPhon'em usunie kartę z zegarka?
Tak, po rozparowaniu urządzeń karta z zegarka zostanie usunięta.
-
Otrzymuję komunikat dotyczący błędu: "Karta nie została dodana. Skontaktuj się z Bankiem Wydawcą". Co to oznacza?
Karta może być zastrzeżona i nie może być dodana. Należy skontaktować się z Bankiem w celu indywidualnej weryfikacji.
-
Co się stanie gdy zgubię / zostanie mi skradziony iPhone ?
Użytkownik iPhone'a może zawiesić lub usunąć karty zwirtualizowane poprzez iCloud a także wykonać to przez Kartosferę lub na Infolinii.
-
Dlaczego nie jestem proszony o kod PIN?
Wszystkie transakcje są uwierzytelnione przez urządzenie, np., Youch ID, Face ID lub kod na urządzeniu IOS, Kod PIN karty fizycznej nie jest używany.