Karta NaszMasterCard to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

Karta NaszMasterCard to:
- łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej,
- bezpieczeństwo transakcji,
- stały dostęp do swoich pieniędzy,
- możliwość płatności w Internecie.
Karta NaszMasterCard umożliwia dokonywanie płatności zbliżeniowej do kwoty 100 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.
Karta zbliżeniowa NaszMasterCard to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.
dostęp do środków na rachunku bez konieczności wizyty w placówce Banku
łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci darmowych bankomatów
płatności internetowe z użyciem karty - bezpieczeństwo dzięki usłudze 3D Secure
możliwość sprawdzenia w bankomatach aktualnego stanu wolnych środków na rachunku
zbliżeniowe karty MasterCard są akceptowane w całej Polsce i na świecie
brak oplat za wydanie i wznowienie karty
transakcje money send umożliwiają przyjmowanie środków przekazanych przez posiadacza „obcej” karty na numer karty-rachunku klienta Bank.
transakcje cash deposit umożliwiają wpłatę gotówki w sklepie (na chwilę obecną Żabka) na kartę płatniczą klienta banku.
Sprawdź co zyskujesz

Komfort
dzięki PayPass Twoje codzienne zakupy staną się jeszcze szybsze i wygodniejsze

Bezpieczeństwo
wygodna i bardzo bezpieczna metoda płacenia za zakupy zrobione w sieci

Oszczędność
brak prowizji od transakcji bezgotówkowych dokonywanych w kraju i za granicą

Funkcjonalność zbliżeniowa
płatność bez użycia kodu PIN do kwoty 100 zł transakcji
Program Bezcenne Chwile
Marzenia się spełniają dzięki Mastercard® Bezcenne® Chwile! Jeśli masz kartę i zarejestrujesz ją w programie, możesz realizować swoje pasje. Każda płatność kartą stacjonarnie lub online przybliża Cię do nagród i bezcennych przeżyć.
Jak zarejestrować się w Programie:
- Wejdź na stronę bezcennechwile.pl i zarejestruj kartę w programie,
- Aktywuj konto przy pomocy linku aktywacyjnego otrzymanego w mailu,
- Określ swoją pasję i wybierz cel – nagrodę, którą chcesz zdobyć,
- Płać za codzienne zakupy kartą i zbliżaj się do realizacji celu,
- Szybciej sięgaj po nagrody, płacąc u partnerów programu i korzystając z ich ofert specjalnych - lista partnerów,
- Zrealizuj swój cel i ciesz się nagrodą wybraną z katalogu pasji.

Dlaczego warto?
Każda płatność kartą zarejestrowaną w programie przybliża Cię do nagrody
Odbierasz nagrody szybciej, robiąc zakupy u partnerów programu
Możesz korzystać z dodatkowych bonusów i brać udział w akcjach promocyjnych
Program oferuje szeroki katalog nagród podzielonych na 8 życiowych pasji: podróże, sport, muzyka, kulinaria, rozrywka, zakupy, pomoc czy film i kultura.
Jak otrzymać kartę?
Jeżeli jeszcze nie posiadasz karty płatniczej lub gdy dotychczas używana karta została zablokowana /zastrzeżona lub Twoja karta nie posiada funkcji zbliżeniowej – złóż wniosek o wydanie karty!

Wniosek o wydanie karty
możesz złożyć:
możesz złożyć:
-
w dowolnej placówce Banku
LISTA PLACÓWEK
-
za pośrednictwem
bankowości elektronicznej
Po złożeniu wniosku w terminie do dwóch tygodni na adres korespondencyjny otrzymasz nieaktywną kartę i w odrębnej przesyłce numer PIN.
Aktywacji karty dokonać można :
Aktywacji karty dokonać można :
- za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 00;
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
- w placówce Banku.
Przydatne dokumenty
Bezpieczeństwo
Kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Możesz to zrobić:
1
telefonicznie
pod numerem telefonu
86 215 50 00
– czynny całą dobę !
86 215 50 00
– czynny całą dobę !
2
przez system zastrzegania kart
telefonu (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
3
osobiście
w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer
+4818 33 79 100