Karta przedpłacona (prepaid) to karta płatnicza, której użycie wymaga wcześniejszego zasilenia środkami pieniężnymi.

Można ją wykorzystywać do płacenia rachunków, robienia zakupów bezpośrednio w sklepie lub przez telefon czy Internet – wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty MasterCard.
To o wiele wygodniejsze i bezpieczniejsze niż gotówka. Zagubiona lub skradziona karta może zostać zablokowana, a saldo przeniesione na kartę zastępczą.
Karta Przedpłacona MasterCard wydawana jest na okres 3 lat, nie krócej jednak niż 12 miesięcy.
Limity dzienne do karty
- wypłaty gotówkowe – 5 000 PLN
- transakcje bezgotówkowe – 5 000 PLN

Sprawdź co zyskujesz z kartą przedpłatoną
pełna kontrola nad wydatkami - wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty
łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci darmowych bankomatów Grupy BPS, SGB i Planet Cash
nie musisz posiadać konta w banku, aby otrzymać kartę przedpłaconą
doskonały pomysł na prezent - kartę możesz podarować dowolnej osobie, która ukończyła 13. rok życia
wygodne kieszonkowe - możesz przekazać dziecku kartę zasiloną odpowiednią kwotą
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat
możliwość płacenia za zakupy w Internecie
Jak otrzymać kartę?

W celu skorzystania z oferty wystarczy w dowolnej placówce Banku złożyć wniosek o wydanie karty przedpłaconej.
Kartę otrzymujesz od razu po podpisaniu Umowy.
Aktywacji karty dokonać można :
Aktywacji karty dokonać można :
- za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 00;
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
- w placówce Banku.
Przydatne dokumenty
Bezpieczeństwo
Kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Możesz to zrobić:
1
telefonicznie
pod numerem telefonu
86 215 50 00
– czynny całą dobę !
86 215 50 00
– czynny całą dobę !
2
przez system zastrzegania kart
pod numerem (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
3
osobiście
w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer
+4818 33 79 100