Karty walutowe Visa wydawane są do kont walutowych w EURO.

Karta walutowa to doskonały produkt dla osób, które często wyjeżdżają za granicę, bądź po prostu muszą płacić za produkty lub usługi obcą walutą.
Oznacza to, że w bankomatach na całym świecie klienci naszego Banku będą mieć stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro i dzięki tej karcie unikną kosztów przewalutowania przy płatnościach w tej walucie, zarówno w kraju jak też w strefie euro. Transakcje zrealizowane w walucie innej niż EURO, przeliczane będą w celu ich rozliczenia na EURO po kursie Visa z dnia rozliczenia transakcji.
Karta walutowa w euro umożliwia jego Posiadaczowi dokonywanie następujących operacji
w Polsce i za granicą:
- płatności bezgotówkowych za towary i usługi,
- wypłaty gotówki w bankomatach,
- realizację transakcji za pośrednictwem sieci Internet,
- sprawdzenia limitu autoryzacyjnego w bankomatach realizujących taką usługę (bankomaty mogą pokazywać dostępny limit autoryzacyjny w walucie obsługiwanej w danym bankomacie),
- wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA,

Dzienne limity autoryzacyjne
Karta funkcjonuje w oparciu o dzienne limity autoryzacyjne indywidualne dla każdej karty VISA wydanej do danego rachunku i udostępnione w trybie online. Limity są określone przez Posiadacza na etapie składania wniosku o kartę i w każdym czasie mogą zostać zmienione. Jednakże dla poszczególnych grup klientów zostały ustalone przez Bank maksymalne dzienne limity transakcyjne. I tak dla klientów indywidualnych:
- dzienny limit wypłaty gotówki wynosi 10 000 EURO,
- dzienny limit transakcji bezgotówkowych, który jest jednocześnie limitem dla transakcji internetowych wynosi 50 000 EURO,
Natomiast dla klientów prowadzących działalność gospodarczą (w tym rolniczą):
- dzienny limit wypłaty gotówki wynosi 30 000 EURO,
- dzienny limit transakcji bezgotówkowych, który jest jednocześnie limitem dla transakcji internetowych wynosi 50 000 EURO.
Karta jest wydawana przez Bank na okres 5 lat i po tym okresie podlega automatycznemu wznowieniu, chyba, że klient złoży wcześniej rezygnację z karty.
Sprawdź co zyskujesz
możliwość płacenia za usługi i produkty w obcej walucie, bez wcześniejszej wizyty w kantorze
kontrola swoich wydatków
brak ryzyka kursowego
sprawdzenia limitu autoryzacyjnego w bankomatach realizujących taką usługę
stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro
realizację transakcji za pośrednictwem sieci Internet
transakcje dokonane kartą walutową są rozliczane w walucie karty, bez przewalutowań
bezpieczne płatności za zakupy za granicą, w zagranicznych sklepach internetowych
Jak otrzymać kartę?

W celu skorzystania z oferty wystarczy w dowolnej placówce Banku złożyć wniosek wniosku o wydanie karty walutowej.
Po złożeniu wniosku w terminie do dwóch tygodni na adres korespondencyjny
otrzymają Państwo nieaktywną kartę i w odrębnej przesyłce numer PIN.
Aktywacji karty dokonać można :
otrzymają Państwo nieaktywną kartę i w odrębnej przesyłce numer PIN.
Aktywacji karty dokonać można :
- za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 00;
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
- w placówce Banku.
Przydatne dokumenty
Bezpieczeństwo
Kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Od tego momentu Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
1
telefonicznie
pod numerem telefonu 86 215 50 00 – czynny całą dobę NOWOŚĆ!
2
telefonicznie pod ogólnym numerem
telefonu (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
3
osobiście
w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer
+4818 33 79 100