Kradzież bądź zgubienie karty płatniczej najczęściej oznacza poważne kłopoty. W najlepszym wypadku stracimy na jakiś czas dostęp do konta, w najgorszym – utracimy wszystkie oszczędności. Najlepszą metodą, aby uchronić się przed negatywnymi skutkami utraty karty, jest jej niezwłoczne zastrzeżenie.
Od tego momentu Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
Kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Możesz to zrobić:
1
telefonicznie
pod numerem telefonu
86 215 50 00 lub
801 321 456
– czynny całą dobę !
86 215 50 00 lub
801 321 456
– czynny całą dobę !
2
przez system zastrzegania kart
pod numerem (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
3
osobiście
w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Telefoniczne zastrzeżenie karty, sprawdzenie przyczyny odrzucenia transakcji, zgłoszenie nieodtrzymania przesyłki z numerm PIN i wiele innych spraw załatwisz dzwoniąc na infolinię kart płatniczych dla Klientów Banków Spółdzielczych.
