Telefoniczna usługa na hasło - zarządzaj swoimi finansami bez ograniczeń!

Dzięki telefonicznej usłudze na hasło zyskasz łatwy i szybki dostęp do swoich finansów.
Bank udostępnia Klientowi wygodne rozwiązania techniczne umożliwiające składanie dyspozycji oraz korzystanie z usług przy użyciu urządzeń łączności i komunikacji przewodowej lub bezprzewodowej, a jednym z nich jest telefoniczna usługa na hasło.
Usługa umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku. Ponadto umożliwia składanie dyspozycji dotyczących przewalutowania środków znajdujących się na rachunkach prowadzonych w różnych walutach.
Usługa umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku. Ponadto umożliwia składanie dyspozycji dotyczących przewalutowania środków znajdujących się na rachunkach prowadzonych w różnych walutach.
Warunki korzystania z usługi:
- Posiadacz rachunku składa w Banku pisemną dyspozycję dotyczącą korzystania z telefonicznej informacji na hasło oraz osobną dyspozycję dotyczącą przewalutowań pomiędzy rachunkami w różnych walutach.
- W celu zmiany hasła lub zablokowania usługi Klient składa pisemną dyspozycję w Banku.
- Posiadacz rachunku ponosi pełną odpowiedzialność za skutki ujawnienia hasła osobom trzecim.
- Bank odmawia udzielenia informacji, jeżeli podane przez Posiadacza rachunku dane są niezgodne z zapisami dyspozycji.
- Bank zobowiązuje się do zabezpieczenia hasła przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Bank rejestruje wszystkie rozmowy telefoniczne oraz dokonuje zapisu dyspozycji złożonych za pośrednictwem telefonicznej usługi na hasło.
- Nagrane dyspozycje stanowią dowód złożenia danej dyspozycji.
Dlaczego warto?
Szybkość i bezpieczeństwo w dokonywaniu transakcji
Dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
Wygoda i oszczędność czasu
Swoboda dysponowania pieniędzmi
Nowe usługi:
- bankowość mobilna
- przelewy Sorbnet (przelewy pilne)
- usługa PayByNet
- przelewy natychmiastowe
- przelewy ELIXIR i Sorbnet
- możliwość realizacji przekazów dewizowych,
- doładowania telefonów komórkowych,
- możliwość ustalenia limitów jednorazowych operacji dziennych i miesięcznych, zarówno dla użytkownika, jak i dla każdego rachunku,
- możliwość zakładania lokat internetowych Inter Standard z wyższym oprocentowaniem.
Przydatne dokumenty
Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
- Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
- Czy adres rozpoczyna się od https://
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
- Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
- Sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.
W przypadku problemu z logowaniem lub innych problemów technicznych należy skontaktować się z Zespołem IT dostępnym pon.-pt. w godzinach 7-15.00, pod nr tel. 18/ 33 79 150 lub drogą mailową [email protected]
W celu zwiększenia bezpieczeństwa i zniwelowania zagrożeń związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej i kart płatniczych, prosimy o zapoznanie się z broszurą „Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej – przestępstwa finansowe związane z bankowością elektroniczną”, wydaną przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Publikowany materiał informuje o ryzykach oraz przybliża problematykę dotyczącą istoty i specyfiki przestępstw związanych z elektronicznym obrotem bankowym.
Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer
+4818 33 79 100