Zaloguj się
eBankNet - to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu.

Dlaczego warto?

  • dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
  • wygoda i oszczędność czasu
  • brak opłaty za przelewu w zależności od rodzaju posiadanego rachunku
  • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
  • bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych
  • zarządzanie limitami rachunków i Użytkowników
  • autoryzacja za pomocą darmowych powiadomień push z aplikacją BSLMobile
W ramach systemu Klient ma możliwość uzyskiwania następujących informacji o rachunku:

o saldzie
i obrotach

o wysokości
wolnych
środków

o kartach
i blokadach
kartowych

historii
operacji
na rachunku

o lokatach
i kredytach

na wniosek klienta

wnioskach Rodzina 500+ oraz Dobry start 300+

W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

przelewów w złotych i w walutach obcych

przelewów do ZUS, US, itp.

możliwość zarządzania limtami jednorazowymi, dziennymi i miesięcznymi dla użytkownika i rachunku

tworzenia definicji (szablonów) przelewów oraz przelewów z odroczonym terminem płatności

realizacji zleceń stałych

przeglądania i drukowania szczegółów płatności

doładowania telefonów komórkowych

przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP)

przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi

wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank)

autoryzacja za pomocą darmowych powiadomień push z BSLMobile

autoryzowanie transakcji za pomocą hasła przesyłanego drogą SMS na telefon komórkowy

Udostępnienie usługi eBankNet:

  • wystarczy przyjść do najbliższej palcówki Banku i złożyć wniosek o udostępnienie usługi
  • za pomocą systemu eBankNet można uzyskać dostęp do wybranych rachunków: oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych, lokat i kredytów
  • do prawidłowego działania systemu eBankNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.
     

Instrukcja użytkownika

Przydatne dokumenty


Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

 
  • NIGDY nie podawaj nikomu swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł.
  • Dane do logowania zachowaj tylko dla siebie. Stosuj różne hasła do różnych portali internetowych. 
  • Regularnie zmieniaj hasło do logowania.
  • Nie przekazuj swoich danych przez telefon i w komunikatorach.
  • Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
  • Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie otwieraj załączników w tych wiadomościach.
  • Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny.
  • Uważnie czytaj SMS-y oraz kody autoryzacyjne.
  • Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji.
  • Nie wysyłaj kodów BLIK nawet osobom znajomym, które proszą Cię o to przez Facebooka, Messangera lub inny serwis społecznościowy.
  • Dostosuj limity transakcji w bankowości elektronicznej i mobilnej, tak aby odpowiadały Twoim potrzebom.
  • Regularnie sprawdzaj historię transakcji.
  • Nigdy nie podawaj telefonicznie lub e-mailowo danych do Twojej karty płatniczej.
  • Chroń swój sprzęt i swoje informacje. Zabezpiecz urządzenia dodatkowymi hasłami.
  • Zachowaj dyskrecję w sieci i publicznie.
  • Jeśli coś podejrzewasz — zgłoś to! 






Gdzie zgłosić oszustwo internetowe?

W przypadku problemu z logowaniem lub innych problemów technicznych należy skontaktować się z Zespołem IT dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.00, pod nr tel. 18 33 79 150 lub drogą mailową [email protected]

Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer

+4818 33 79 100

lub wyszukaj
placówkę na liście