Zaloguj się

Kredyty

Dzięki SMS Banking zyskasz łatwy i szybki dostęp do swoich finansów za pośrednictwem wiadomości SMS.

Usługa SMS Banking umożliwia szybką komunikację Klienta
z Bankiem w obu kierunkach:

automatycznie - wysyłane są wiadomości informujące klienta o:
  • wolnych środkach/saldo
  • operacjach na rachunku
  • blokadach kartowych
  • zbliżającym się terminie spłaty raty kredytu
  • zbliżającym się terminie końca lokaty
 na żądanie klienta - w odpowiedzi na odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS system wysyła zwrotnego SMS-a z żądanymi informacjami.
 

Wiadomości wysyłane przez Bank


Osobno dla każdego rachunku klienta korzystającego z usługi SMS Banking wybiera się rodzaje automatycznie wysyłanych wiadomości.

Dostępne są następujące komunikaty:
  • Wolne środki/saldo - Po każdej zmianie salda rachunków wysyłana jest informacja z numerem rachunku, aktualnym saldem oraz ostatnimi operacjami
  • Saldo w danym momencie dnia - Bank wysyła informację o saldzie na początku dnia. SMS jest wysyłany tylko w przypadku gdy dostępne środki uległy zmianie
  • Operacje na rachunku - Bank wysyła informację o operacjach na rachunku. Istnieje możliwość zdefiniowania typu operacji (uznanie/obciążenie) jak i minimalnej kwoty
  • Informacja o blokadach kartowych - W przypadku pojawienia się blokady kartowej (zablokowaniu środków na rachunku na kwotę wykonanej transakcji kartowej aż do momentu rozliczenia) na rachunku, wysyłany jest SMS do klienta. Możliwe jest zdefiniowanie minimalnej kwoty blokady
  • Spłata raty kredytu - Bank wysyła wiadomość w przypadku zbliżającego się terminu spłaty raty kredytu
  • Zapadalność lokaty - Bank wysyła wiadomość w przypadku zbliżającego się terminu końca lokaty

Korzyści wynikające z posiadania usługi SMS Banking to:

lepsza i stała kontrola własnych finansów

nieograniczony dostęp do informacji o swoich rachunkach

możliwość korzystania z usługi 24 godziny na dobę, o dowolnej porze, z dowolnego miejsca

wygoda, niezależności i oszczędność czasu

Schemat wysyłania wiadomości SMS z zapytaniami do Banku:


Wyślij wiadomość sms na numer: 3838

8804 (spacja) MODULO (7 cyfrowy skrócony numer rachunku) #PIN (hasło Klienta) #PYTANIE (rodzaj oczekiwanej odpowiedzi)

np. 8804 1234567#1234#S

Dostępne pytania:
  • Salda wszystkich rachunków- S
  • Salda rachunków bieżących - SB
  • Salda rachunków kredytów (kredyty) - SK
  • Salda rachunków terminowych (lokaty) - ST
  • Saldo wybranego rachunku - SR#<nr.Rach>
  • Oprocentowanie wszystkich rachunków - O
  • Oprocentowanie rachunków bieżących - OB
  • Oprocentowanie rachunków kredytowych (kredyty) - OK
  • Oprocentowanie rachunków terminowych (lokaty) - OT
  •  Oprocentowanie wybranego rachunku - OR#<NRB>
  • Ostatnie operacje wszystkich rachunków - W
  • Ostatnie operacje rachunków bieżących - WB
  • Ostatnie operacje rachunków kredytowych - WK
  • Ostatnie operacje rachunków terminowych (lokaty) - WT
  • Ostatnie operacje wybranego rachunku - WR#<NRB>

Aby uzyskać dostęp do usługi SMS Banking wystarczy:

  • posiadać aktywny rachunek w Banku
  • wypełnić wniosek o aktywację usługi SMS Banking
    i złożyć w najbliższej placówce Banku

Przydatne dokumenty


Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

 
  • NIGDY nie podawaj nikomu swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł.
  • Dane do logowania zachowaj tylko dla siebie. Stosuj różne hasła do różnych portali internetowych. 
  • Regularnie zmieniaj hasło do logowania.
  • Nie przekazuj swoich danych przez telefon i w komunikatorach.
  • Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
  • Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie otwieraj załączników w tych wiadomościach.
  • Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny.
  • Uważnie czytaj SMS-y oraz kody autoryzacyjne.
  • Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji.
  • Nie wysyłaj kodów BLIK nawet osobom znajomym, które proszą Cię o to przez Facebooka, Messangera lub inny serwis społecznościowy.
  • Dostosuj limity transakcji w bankowości elektronicznej i mobilnej, tak aby odpowiadały Twoim potrzebom.
  • Regularnie sprawdzaj historię transakcji.
  • Nigdy nie podawaj telefonicznie lub e-mailowo danych do Twojej karty płatniczej.
  • Chroń swój sprzęt i swoje informacje. Zabezpiecz urządzenia dodatkowymi hasłami.
  • Zachowaj dyskrecję w sieci i publicznie.
  • Jeśli coś podejrzewasz — zgłoś to! 






Gdzie zgłosić oszustwo internetowe?

W przypadku problemu z logowaniem lub innych problemów technicznych należy skontaktować się z Zespołem IT dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.00, pod nr tel. 18 33 79 150 lub drogą mailową [email protected]

Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer

+4818 33 79 100

lub wyszukaj
placówkę na liście