Zaloguj się

Pobierz aplikację BSLMobile i miej
finanse pod kontrolą!

Nieograniczony dostęp do informacji o rachunkach, kartach, lokatach i kredytach
- to możliwe z aplikacją BSLMobile!
Aplikacja mobilna BSLMobile to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet) umożlwiające szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

BSLMobile pozwala użytkownikowi na:

  • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, w tym także natychmiastowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.

Idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera.

  • W celu możliwości korzystania z aplikacji BSLMobile należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet, który służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.
  • Aplikację można pobrać i zainstalować, jeżeli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (lub nowsze).
  • UWAGA! W przypadku zablokowania aplikacji mobilnej BSLMobile poprzez błędne logowanie (5 prób) należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka mój profil, Aplikacja mobilna.

Dlaczego warto mieć aplikacje BSLMobile?

możliwość zalogowania się z każdego miejsca do swojej bankowości

wygoda - stały dostęp do swoich pieniędzy

szybkie i bezpieczne wykonywanie przelewów, także natychmiastowych

dostęp do wyciągów bankowych i historii transakcji na rachunkach oraz kartach płatniczych

Instalacja aplikacji mobilnej - krok po kroku

 
 

1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.

 
 
 

2. Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".

 
 
 

3. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.

 
 
 

4. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.

 
 

5. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny
SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).

 
 

6. Pobierz aplikację BSLMobile na telefon
(o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub
App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.



 
 

7. Po zainstalowaniu aplikacji BSLMobile
wpisz kod parujący (13-cyfrowy).

 
 

8. Podaj swój login do bankowości
elektronicznej.

 
 

9. Podaj wybrane cyfry numeru PESEL lub daty urodzenia

 
 

10. Ustal swój indywidualny kod PIN
(min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.

 
 

11. Wpisz ponownie ustalony
swój kod PIN.

 
 

12. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię
w formie czytnika linii papilarnych - to możesz wówczas ustawić,
aby w ten sposób logować się do aplikacji BSLMobile w tej formie.

 
 

13. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego
profilu
, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.

 
 

14. Możesz już korzystać z nowej formy
autoryzacji w aplikacji BSL Mobile.

 
 
 

Informacje dodatkowe:
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BSL Mobile zostanie zablokowana.
Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.

Po sparowaniu co najmniej jednego profilu z aplikacją użytkownik przy każdym kolejnym uruchomieniu zobaczy ekran początkowy z polem wyboru sparowanego profilu (jeśli jest ich więcej niż jeden) oraz klawiaturę numeryczną potrzebna do wprowadzenia kodu PIN danego profilu.

Aby móc wykonać autoryzację, należy najpierw zalogować się do aplikacji. Po wybraniu z listy profil ten, na który chcemy się zalogować, wymagane jest wpisanie kodu PIN.


Co zrobić jeżeli jesteś użytkownikiem bankowości elektronicznej pod dwoma lub większą ilością loginów ?

 
Aplikację BSLMobile da się powiązać z wieloma loginami. Należy utworzyć nowy profil dla każdego z nich.
 
  • Aby utworzyć nowy profil trzeba być wylogowanym z aktualnego profilu.
  • Następnie rozwinąć zakładkę u góry "Menu" i poprzez opcję "Dodaj nowy profil" rozpocząć opcję parowania nowego loginu, postępując tak jak przy parowaniu pierwszego loginu.

Zmiana urządzenia mobilnego


Co zrobić w przypadku zmiany urządzenia mobilnego, np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja, na inny?


W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.

 
Przeczytaj Jak przenieść aplikację mobilną na nowy telefon?

 

 

Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?

 

Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet:
  • na komputerze/tablecie i urządzenie to dodałeś do zaufanych – wystarczy, że w serwisie bankowości internetowej usuniesz powiązane, dotychczas używane urządzenie/telefon (instrukcja jak wyżej).
  • wyłącznie przez aplikację mobilną a innych urządzeń, np. komputer/tablet nie dodałeś do zaufanych, musisz skontaktować się z najbliższą placówką Banku w celu rozparowania /usunięcia dotychczas używanego urządzenia (telefonu) z aplikacją. UWAGA: może to wówczas zrobić wyłącznie pracownik Banku.

Instrukcja użytkownika


Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer

+4818 33 79 100

lub wyszukaj
placówkę na liście