BSLMobile pozwala użytkownikowi na:
- dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, w tym także natychmiastowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.
Idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera.
- W celu możliwości korzystania z aplikacji BSLMobile należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet, który służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.
- Aplikację można pobrać i zainstalować, jeżeli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (lub nowsze).
- UWAGA! W przypadku zablokowania aplikacji mobilnej BSLMobile poprzez błędne logowanie (5 prób) należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka mój profil, Aplikacja mobilna.
Dlaczego warto mieć aplikacje BSLMobile?
możliwość zalogowania się z każdego miejsca do swojej bankowości
wygoda - stały dostęp do swoich pieniędzy
szybkie i bezpieczne wykonywanie przelewów, także natychmiastowych
dostęp do wyciągów bankowych i historii transakcji na rachunkach oraz kartach płatniczych
Instalacja aplikacji mobilnej - krok po kroku
1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
2. Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".
3. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.
4. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
5. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny
SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).
6. Pobierz aplikację BSLMobile na telefon
(o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub
App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.
7. Po zainstalowaniu aplikacji BSLMobile
wpisz kod parujący (13-cyfrowy).
8. Podaj swój login do bankowości
elektronicznej.
9. Podaj wybrane cyfry numeru PESEL lub daty urodzenia
10. Ustal swój indywidualny kod PIN
(min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.
11. Wpisz ponownie ustalony
swój kod PIN.
12. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię
w formie czytnika linii papilarnych - to możesz wówczas ustawić,
aby w ten sposób logować się do aplikacji BSLMobile w tej formie.
13. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego
profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.
14. Możesz już korzystać z nowej formy
autoryzacji w aplikacji BSL Mobile.
Informacje dodatkowe:
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BSL Mobile zostanie zablokowana.
Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Aby móc wykonać autoryzację, należy najpierw zalogować się do aplikacji. Po wybraniu z listy profil ten, na który chcemy się zalogować, wymagane jest wpisanie kodu PIN.
Co zrobić jeżeli jesteś użytkownikiem bankowości elektronicznej pod dwoma lub większą ilością loginów ?
Aplikację BSLMobile da się powiązać z wieloma loginami. Należy utworzyć nowy profil dla każdego z nich.
|
Zmiana urządzenia mobilnego
Co zrobić w przypadku zmiany urządzenia mobilnego, np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja, na inny?
W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Przeczytaj Jak przenieść aplikację mobilną na nowy telefon?
Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?
Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet:
-
na komputerze/tablecie i urządzenie to dodałeś do zaufanych – wystarczy, że w serwisie bankowości internetowej usuniesz powiązane, dotychczas używane urządzenie/telefon (instrukcja jak wyżej).
-
wyłącznie przez aplikację mobilną a innych urządzeń, np. komputer/tablet nie dodałeś do zaufanych, musisz skontaktować się z najbliższą placówką Banku w celu rozparowania /usunięcia dotychczas używanego urządzenia (telefonu) z aplikacją. UWAGA: może to wówczas zrobić wyłącznie pracownik Banku.