Bankowa aplikacja mobilna ułatwia zarządzanie prywatnymi finansami, bowiem umożliwia szybki, łatwy i bezpieczny dostęp do konta bankowego z telefonu, czy tabletu.
Aplikacja mobilna BSLMobile to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet). WAŻNE! Wymagania: Android 6.0 i wyższy, IOS 13.2 lub nowszy
W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.


4. Otworzy się okno, gdzie znajduje się nazwa urządzenia, które jest aktualnie sparowane z aplikacją mobilną.
Pobierz
Co zrobić w przypadku zmiany urządzenia mobilnego, np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja, na inny?
W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Instrukcja jak rozparować telefon z aplikacją:
1. Zaloguj się z komputera/tableta lub dotychczas używanego telefonu do bankowości elektronicznej eBankNet poprzez przeglądarkę internetową. Adres logowania: https://e.bs.limanowa.pl/#login

2. Po zalogowaniu się wybierz zakładkę „Mój profil”.

3. W kolejnym kroku wybierz, znajdującą się po lewej stronie, zakładkę „Aplikacja mobilna”.

4. Otworzy się okno, gdzie znajduje się nazwa urządzenia, które jest aktualnie sparowane z aplikacją mobilną.

5. Aby rozparować aplikację z dotychczasowym urządzeniem naciśnij „X”, a następnie wpisz hasło do systemu (hasło, którym logujesz się do bankowości elektronicznej) i kliknij „Usuń”.

6. Po wpisaniu hasła, wyświetli się informacja o usunięciu profilu.
Jeżeli chcesz korzystać z aplikacji mobilnej na nowym urządzeniu (telefonie), musisz je sparować z aplikacją.
Instrukcja instalacji aplikacji BSLMobile znajduje się:
-
po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej eBankNet, w zakładce „Mój profil”, następnie „Mobilna autoryzacja”.
-
na kanale Banku na YouTube w dziale „Poradniki i filmy instruktażowe”.
-
na stronie internetowej Banku patrz - APLIKACJA MOBILNA
Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?
Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet:
-
na komputerze/tablecie i urządzenie to dodałeś do zaufanych – wystarczy, że w serwisie bankowości internetowej usuniesz powiązane, dotychczas używane urządzenie/telefon (instrukcja jak wyżej).
-
wyłącznie przez aplikację mobilną a innych urządzeń, np. komputer/tablet nie dodałeś do zaufanych, musisz skontaktować się z najbliższą placówką Banku w celu rozparowania /usunięcia dotychczas używanego urządzenia (telefonu) z aplikacją. UWAGA: może to wówczas zrobić wyłącznie pracownik Banku.
Pobierz
aplikację mobilną BSLMobile i zarządzaj swoim kontem gdziekolwiek jesteś!
