Klienci Banku Spółdzielczego w Limanowej mają możliwość zamówienia karty płatniczej w bankowości elektronicznej eBankNet
Jeżeli jeszcze nie posiadasz karty płatniczej lub gdy dotychczas używana karta została zablokowana/zastrzeżona z powodu zgubienia/kradzieży lub Twoja karta nie posiada funkcji zbliżeniowej –
złóż wniosek o kartę! Teraz możesz zrobić to za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Wystarczy
pobrać wniosek, wypełnić go,
zalogować się do bankowości elektronicznej eBankNet i wysłać wniosek.
Zobacz jak to zrobić:
KROK 1: Pobierz:
Wniosek w wydanie karty płatniczej dla klientów indywidualnych Na górze wniosku pojawi się żółty pasek, należy wybrać opcję
„otwórz w innym programie”, wówczas Wniosek będzie dostępny w wersji do uzupełnienia.
Wypełnij wniosek i zapisz w formacie *PDF W razie problemów lub wątpliwości skontaktuj się telefonicznie z dowolną placówką Banku, lista placówek:
https://www.bs.limanowa.pl/placowki-i-bankomaty/c/placowki KROK 2: Zaloguj się do
bankowości elektronicznej eBankNet wybierz zakładkę
‘Kontakt’, a następnie z menu bocznego
‘Nowa wiadomość’. W polu
‘Kategoria wiadomości’ pojawi się lista rozwijana, z której należy wybrać
‘Wniosek o wydanie karty płatniczej dla klientów indywidualnych’ KROK 3: W treści wiadomości wpisujemy
”Wniosek”, następnie za pomocą
‘Dodaj załączniki’ dodajemy wcześniej pobrany, wypełniony i zapisany plik Wniosku.
KROK 4: Po wyborze przycisku
‘Wyślij’, system poprosi o
autoryzację dyspozycji
kodem SMS lub poprzez akceptację
powiadomienia Push w ramach aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.
Wysłany wniosek jest widoczny w zakładce
‘Lista wiadomości’ – Wniosek o wydanie karty płatniczej, gdzie po prawej stronie znajduje się data wysłania ostatniej wiadomości dotyczącej tego wątku. Po kliknięciu zostanie wyświetlona lista wiadomości w ramach tego tematu.
KROK 5: Po weryfikacji wniosku otrzymasz z Banku odpowiedź:
- potwierdzającą przyjęcie Wniosku wraz z informacją o dalszych krokach postępowania
- lub informującą o odrzuceniu wniosku ze wskazaniem przyczyny.
Odpowiedź należy zaakceptować poprzez hasło SMS lub aplikację do powiadomień Push, w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.
Pytania i odpowiedzi:
Czym jest karta debetowa?
Karta do konta jest to środek płatniczy, którym bez konieczności posiadania gotówki będziesz mógł płacić za towary i usługi w punktach handlowo-usługowych. Na karcie nadrukowane jest Twoje imię i nazwisko, pasek magnetyczny i/lub chip. Karta debetowa pozwala na wykorzystanie środków pieniężnych zgromadzonych na koncie osobistych do wysokości jego salda. Bank może uruchomić w ramach konta osobistego dopuszczalne saldo debetowe – wtedy płatności będą mogły być dokonywane ponad ten limit. Dowiedz się więcej:
https://www.bs.limanowa.pl/oferta/kredyt-odnawialny-w-ror
Czym jest PIN i czy jest zapisany na mojej karcie?
PIN (Personal Identification Number) to Twój osobisty numer identyfikacyjny służący do potwierdzania transakcji dokonywanych przez Ciebie kartą. Z reguły składa się on z 4 cyfr. Ważne jest, żebyś szczególnie chronił kod PIN i pilnował, by nikt postronny nie wszedł w jego posiadanie. Najlepiej żebyś go zapamiętał, a nie zapisywał. Zabezpieczy Cię to przed możliwością poznania kodu przez potencjalnego złodzieja.
W jaki sposób możesz aktywować kartę?
Aktywacji karty dokonać można:
- za pośrednictwem Infolinii Grupy BPS pod numerem +48 86 215 50 00;
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
- w placówce Banku.
Czy aby otrzymać kartę debetową muszę posiadać konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej?
Tak, aby otrzymać kartę debetową musisz posiadać konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej.
Czy za płatność kartą w sklepie zostanie mi pobrana dodatkowa opłata?
Nie. W Polsce sprzedawcy zobowiązują się w umowach z centrami rozliczeniowymi do niepobierania żadnych dodatkowych opłat za płacenie kartą. Jeśli sprzedawca będzie od Ciebie żądał dodatkowej opłaty, zrezygnuj z zakupu i poinformuj o tym centrum rozliczeniowe, które go obsługuje.