Zaloguj się
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transkacji Blik w terminalach POS, bankomatach i Internecie.

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Limanowej lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją „BS Pay” sprawdź szczegóły (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)
  • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych

płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję

wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatniczej

zarządzać swoimi finansami przez smartfona

Wygrywaj w BLIKOMANII!


Korzystasz z BLIKA? Weź udział w loterii BLIKOMANIA. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy tylko jedna transakcja BLIK! Możesz wygrać nawet 100 tys. złotych!



Zasady Loterii

Loteria trwa od 2 sierpnia 2021 roku do 17 stycznia 2022 roku.
W losowaniu biorą udział wszystkie rodzaje transakcji BLIKIEM.
Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł, a na koniec każdego miesiąca można wygrać nagrodę główną w wysokości 100 tys. zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł.
 

Jak wziąć udział w Loterii?


KROK 1
Wypełnij formularz rejestracyjny na stronie www.blikomania.pl
Należy w nim podać imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail oraz oświadczyć, że ma się ukończone 18 lat i wybrać aplikację mobilną banku (w przypadku klientów naszego Banku jest to Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.), za pośrednictwem której będą dokonywane płatności z wykorzystaniem BLIKA.
Ponadto wymagane jest też zaakceptowanie regulaminu loterii oraz wyrażenia zgód, w tym m.in. na przetwarzanie przez Polski Standard Płatności podanych przez użytkownika danych dla celów marketingu bezpośredniego oraz promocjach.



KROK 2
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdż rejestrację, klikając w link aktywacyjny, który otrzymasz mailem. W następnym kroku dokonaj wpłaty weryfikacyjnej w wysokości 1 złoty na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci. UWAGA! bierze ona udział w loterii BLIKOMANIA.


 

KROK 3
Gotowe! Teraz płać BLIKIEM w Internecie, w sklepie, wpłacaj i wypłacaj. Każda transakcja to szansa na wygraną.
 

KROK 4
W przypadku wygranej, Polski Standard Płatności poinformuje Cię o tym fakcie za pośrednictwem wiadomości e-mail, dlatego warto regularnie sprawdzać swoją skrzynkę pocztową, podaną w trakcie rejestracji do loterii.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?


Dla Usługi BLIK ustalone zostały maksymalne dzienne limity transakcyjne, które wynoszą odpowiednio:
  • dzienny limit wypłaty gotówki - 10.000 PLN;
  • dzienny limit transakcji bezgotówkowych - 10.000 PLN;
  • dzienny limit transakcji internetowych, do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych - 10.000 PLN;
  • łączny limit dziennych transakcji – 20.000 PLN.
Klient może ustalić swoje indywidualne limity, zgłaszając się do placówki Banku, na infolinii Grupy BPS oraz w bankowości internetowej eBankNet.

Limit dla pojedynczej, mobilnej transakcji BLIK w terminalu POS i Internecie wynosi 50 PLN, poniżej tej kwoty transakcje w terminalach POS i Internecie nie wymagają potwierdzenia kodem PIN, natomiast powyżej tej kwoty i wszystkie transakcje w bankomatach wymagają potwierdzenia kodem PIN

Jak aktywować BLIKA?


Zarejestruj lub zaloguj się do portalu KartoSFERA.

 
  • W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Pay
  • Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store


     
  • Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
  • Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
  • Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  • Wybierz ikonkę BLIK
  • Zacznij korzystać z BLIKA
     

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK krok po kroku - instrukcja


BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
 

Płatności w sklepach lub w Internecie:
  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko - zakupy opłacone

„Szybka Płatność”
Przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 50 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie jest wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji BS Pay. Wystarczy, że Klient:
  • wybierze ikonkę aplikacji BS Pay na swoim telefonie komórkowym;
  • bez zalogowania się do aplikacji BS Pay wybierze ikonkę BLIK, co spowoduje wyświetlenie kodu BLIK;
  • wprowadzi kod BLIK na terminalu płatniczym w sklepie stacjonarnym oraz
  • potwierdzi transakcję na telefonie, wybierając odpowiedni przycisk na ekranie.
Po 5 kolejnych tego typu transakcjach wymagane jest dokonanie płatności BLIK z użyciem kodu PIN do aplikacji mobilnej. Licznik transakcji jest resetowany przez podanie kodu PIN podczas potwierdzania transakcji wypłaty gotówki z bankomatu za pośrednictwem usługi BLIK lub podczas logowania do aplikacji BS Pay. Przedmiotowa funkcjonalność jest domyślnie włączona. W każdej jednak chwili istnieje możliwość jej wyłączenia. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej BS Pay, wejść w opcje Ustawienia i tam wyłączyć usługę „Szybkie Płatności”.

Wypłata gotówki z bankomatu*:
  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
o    aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
o    stosuj oprogramowanie antywirusowe
o    stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
o    aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku

Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer

+4818 33 79 100

lub wyszukaj
placówkę na liście