Informujemy, że od 1 maja 2021 r. Bank wprowadza zmiany w wybranych regulaminach dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
Zmiany w regulaminie dla Klientów indywidualnych:
Zmiany w regulaminach dla Klientów instytucjonalnych:
- Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych, z którymi umowy zostały zawarte po dniu 24.10.2012r.,
- Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych, z którymi umowy zostały zawarte do dnia 24.10.2012r.,
- Regulaminie kart debetowych business, dla klientów instytucjonalnych, z którymi umowy zostały zawarte do dnia 24.10.2012r.,
- Regulaminie kart kredytowych business,
Wprowadzone zmiany podyktowane są przede wszystkim wdrożeniem funkcjonalności informowania Klientów, posiadających karty wydane przez Zrzeszenie BPS, za pośrednictwem SMS o marży, jaką Bank pobiera za transakcje dokonywane na terenie Unii w stosunku do kursu Europejskiego Banku Centralnego. Jest to wymóg wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2019/518 z dnia 19 marca 2019 r. zmieniającego Rozporządzenie nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgraniczne w Unii i opłat za przeliczenie waluty.
Ponadto w ww. regulaminach wprowadzono inne zmiany redakcyjne i porządkowe m.in. doprecyzowano zapisy dotyczące reklamacji, w tym terminy rozpatrywania zgłoszeń w odniesieniu do nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
W Regulaminie dotyczącym rachunków dla klientów instytucjonalnych uzupełniono zapisy informujące, że Bank nie realizuje przelewów otrzymanych w walucie PLN na rachunki walutowe Posiadacza rachunku za pośrednictwem systemów BlueCash, Express Elixir i SORBNET. Zaktualizowano również zapisy w zakresie usługi płatności mobilnych.
Jednolitą treść nowych Regulaminów z uwzględnieniem zmian, znajdą Państwo poniżej. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Banku lista placówek