Zaloguj się

Nie masz przy sobie portfela? Nie przejmuj się - jeśli masz telefon, masz wszystko! W aplikacji BSLMobile jest BLIK, dzięki któremu bezpiecznie i szybko wykonasz przelew, wypłatę i wpłatę gotówki. Teraz kartę płatniczą możesz zastapić jednorazowym kodem z aplikacji.

Jakie możliwości daje BLIK?
  • Płatności za zakupy telefonem w sklepach stacjonarnych i w Internecie

  • Wpłaty i wypłaty gotówki z bankomatu bez użycia karty

  • Przelewy na numer telefonu

 
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej BSLMobile zainstalowanej na telefonie komórkowym.

 


Jak aktywować BLIKA?


Pobierz aplikację BSLMobile ze sklepu Google Play lub App Store



Aktywuj aplikację na swoim telefonie - zobacz jak to zrobić 
 
W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSLMobile należy po zalogowaniu się:
  • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
  • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
  • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.

Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
 

Jak korzystać z BLIKA?
 

Jak płacić BLIKIEM w internecie?
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile
3. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w aplikacji BSLMobile
 
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile
3. Wpis wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego.
4. Potwierdź płatność w aplikacji BSLMobile
 
 Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:
1. Zaloguj się do aplikacji BSLMobile i kliknij w pole „Przelew na telefon”.
2. Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
3. Uzupełnij nazwę odbiorcy, tytuł przelewu, wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
4. Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
5. To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.
 


Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?


1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK. Na ekranie głównym bankomatu przycisk uruchamiający usługę BLIK jest w prawym dolnym rogu – na rysunku oznaczony jako przycisk „D” :


Wypłata BLIK uaktywniana jest przez prawy dolny klawisz funkcyjny (przycisk „D”), a użytkownik składa dyspozycję wypłaty środków przy wykorzystaniu Aplikacji BSLMobile dostępnej w urządzeniu mobilnym, w której generuje kod BLIK.

2. Przycisk „D” aktywuje ekran umożliwiający wpisanie 6 cyfrowego kodu BLIK lub 9 cyfrowego czeku BLIK



oraz 4 cyfrowego hasła do czeku BLIK (w przypadku wyboru wypłaty czekiem BLIK).  



W kolejnym kroku należy wybrać kwotę wypłaty oraz potwierdzić/zrezygnować z wydruku; wtedy transakcja zostanie skierowana do realizacji. 

UWAGA: W aplikacji mobilnej trzeba potwierdzić wykonanie transakcji (przy braku potwierdzenia, transakcja nie dojdzie do skutku).



Po poprawnej weryfikacji transakcji przez Polski System Płatności (dostępności środków na koncie klienta) następuje wypłata i transakcja zostaje zakończona. 


Informacje dodatkowe w zakresie obsługi
1. W trakcie realizacji transakcji użytkownik może zrezygnować z wypłaty środków w dowolnej chwili, co zostaje potwierdzone komunikatem na ekranie:



2.  W przypadku podania przez użytkownika nieprawidłowego hasła, na ekranie zostanie zaprezentowany komunikat:



Użytkownik będzie mieć jeszcze 2-krotną możliwość wpisania hasła do czeku BLIK; po trzech nieudanych próbach transakcja zostanie zakończona. 


3. W przypadku podania nieprawidłowego kodu BLIK, użytkownik otrzyma wydruk z informacją: 


 
oraz będzie mieć jeszcze 2-krotną możliwość wpisania kodu BLIK; po trzech nieudanych próbach transakcja zostanie zakończona. 


Wydruk z bankomatu – PRAWIDŁOWE WPROWADZENIE KODU BLIK

Wydruk potwierdzenia transakcji BLIK zawiera wszystkie wymagane elementy:
  • Typ wypłaty - Wypłata BLIK
  • identyfikator Transakcji nadany przez PSP
  • nazwę Banku/operatora bankomatu
  • identyfikator bankomatu
  • kwotę
  • kod autoryzacji (nr transakcji/operacji/autoryzacji)
  • datę i godzinę