Zaloguj się

„Łączy nas więcej niż nam się wydaje” – razem z Tomkiem Jakubiakiem przekonują klienci i pracownicy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS w najnowszej reklamie zrzeszeniowej. Spot podkreśla bliskość relacji i wspólne wartości, które łączą ludzi w lokalnych społecznościach.



W nagraniach reklamy oraz w sesji fotograficznej wzięło udział 26 pracowników i klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Najmłodszy uczestnik miał 18 lat, a najstarszy – 72 lata. Zostali wyłonieni spośród ponad 150 osób, które odpowiedziały na zaproszenie w mediach społecznościowych Zrzeszenia BPS. Dla większości osób była to pierwsza przygoda z tak dużą i profesjonalną produkcją filmową.

Zobaczcie nagranie zza kulis spotu ŁĄCZY NAS WIĘCEJ NIŻ NAM SIĘ WYDAJE. Poczujcie te emocje! Poznajcie klientów i pracowników banków spółdzielczych oraz Banku BPS występujących w reklamie.



Najnowszy spot reklamowy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS to kontynuacja kampanii „Załatw to po sąsiedzku!”. Z historią opowiedzianą w poprzednich reklamach łączy go osoba ambasadora marki, Tomasza Jakubiaka, który pyta klientów i pracowników banków o różne sprawy z ich codziennego życia. Odkrywa w ten sposób nieoczywiste podobieństwa, rzeczy, które łączą bardzo różne z pozoru osoby. Podkreśla też znaczenie dobrych relacji sąsiedzkich. I, oczywiście, możliwość załatwiania swoich spraw finansowych w Banku Spółdzielczym, blisko domu, po sąsiedzku.