Zaloguj się

Dzięki aplikacji masz wygodny i bezpieczny dostep do środków na swoim koncie przez 24 godziny na dobę. To idealne rozwiazanie dla osób ciągle zabieganych.

BSLMobile umożliwia:

  • dostęp do informacji o produktach takich jak: rachunki, lokaty, kredyty
  • sprawdzenie historii transakcji
  • wykonywanie przelewów krajowych, własnych, na telefon BLIK


Jak zainstalować aplikację?

  • Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
  • Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".
  • Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.
  • Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
  • Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).
  • Pobierz aplikację BSLMobile na telefon (o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.
  • Po zainstalowaniu aplikacji BSLMobile wpisz kod parujący (13-cyfrowy).
  • Podaj swój login do bankowości elektronicznej.
  • Podaj wybrane cyfry numeru PESEL lub daty urodzenia.
  • Ustal swój indywidualny kod PIN (min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.
  • Wpisz ponownie ustalony swój kod PIN.
  • Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych - to możesz wówczas ustawić, aby w ten sposób logować się do aplikacji BSLMobile w tej formie.
  • W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.
  • Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BSL Mobile.

 Instalacja BSLMobile krok po kroku 


Pamiętaj ! W przypadku:

  • zablokowania aplikacji mobilnej BSLMobile poprzez błędne logowanie (5 prób) należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka mój profil, Aplikacja mobilna.
  • zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.