Bank Spółdzielczy w Limanowej ogłasza rekrutację na stanowisko pracownika d/s obsługi klienta w Oddziale Banku w Tarnowie.
Wymagania kwalifikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres e-mail: [email protected], w terminie do 31.03.2024r., z dopiskiem "rekrutacja Tarnów".
Bank zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne,
- znajomość podstaw branży finansowej oraz chęć rozwoju zawodowego,
- doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub ubezpieczeniowych,
- predyspozycje do pracy z klientem, w tym: komunikatywność i łatwość w budowaniu długofalowych, pozytywnych relacji z klientami,
- analityczne myślenie, umiejętność szybkiego uczenia się,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres e-mail: [email protected], w terminie do 31.03.2024r., z dopiskiem "rekrutacja Tarnów".
Bank zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.