Nie obawiaj się formalności. Złóż tylko wniosek, a my szybko i sprawnie zajmiemy się resztą w Twoim imieniu.
W ciągu jednej wizyty w placówce Banku założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem dodatkowych usług, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.
Przeniesienie rachunku oznacza:
- podpisanie nowej umowy rachunku
- otwarcie konta i ustanowienie na nim usług płatniczych
- przeniesienie salda dotychczasowego rachunku
- rozwiązanie umowy dotychczasowego rachunku, zgodnie z wnioskiem klienta
Jakie dokumenty i informacje będą Ci potrzebne?
- dowód osobisty
- nr konta w dotychczasowym banku
- adresy instytucji, które chcesz by nasz bank powiadomił o Twoim nowym numerze konta np. ZUS
- nazwa i numer rachunku odbiorcy, jeśli chcesz przenieść zlecenia stałe
Wypełnij dokunenty:
Ile trwa przeniesienie konta?
Przeniesienie rachunku zajmuje 12 dni od dnia złożenia wniosku, jeśli nie pojawia się żadne utrudnienia. Samo przeniesienie zazwyczaj trwa 5 dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych informacji od dotychczasoweg banku.
Oferta kont dla klientów indywidualnych
Nie przeniesiemy Twojego konta z dotychczasowego banku jeśli masz:
- blokadę środków z tytułu nierozliczonej transakcji płatniczej
- niespłacony kredyt na dotychczasowym rachunku
- czynne zajęcia środków w toku postepowania egzekucyjnego
- saldo zerowe i zaległe opłaty
- saldo ujemne rachunku płatniczego
- zarejestrowane postanowienie o ogłoszeniu upadłości lub złożony wniosek o ogłoszenie upadłości
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zapraszamy tutaj https://www.bs.limanowa.pl/oferta/jak-przeniesc-konto