Zaloguj się

Kradzież lub zgubienie karty płatniczej – najczęściej oznacza poważne kłopoty. W najlepszym wypadku stracimy na jakiś czas dostęp do konta, w najgorszym – utracimy wszystkie oszczędności. Najlepszą metodą, aby uchronić się przed negatywnymi skutkami utraty karty, jest jej niezwłoczne zastrzeżenie.

Kiedy utracisz kartę- zgubisz ją lub karta zostanie skradziona, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Od tego momentu Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
 
 

Jak zastrzec kartę?


W przypadku kradzieży lub zgubienia karty Klient powinien dokonać natychmiastowego jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:
  • telefonicznie - pod numerem (86) 215 50 00 lub 801 321 456 – czynny całą dobę.
  • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart - pod numerem (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
  • osobiście - w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS, wydającego kartę VISA lub w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
  • za pośrednictwem portalu kartowego - kartoSFERA

Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej Bank, na wniosek Posiadacza karty, wydaje kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.


Zasady bezpieczeństwa:
 

   Bankowość internetowa            
   B
ankowość telefoniczna               
 
Bezpieczne zakupy przez Internet


 
Jeżeli jeszcze nie posiadasz karty płatniczej lub gdy dotychczas używana karta została zablokowana/zastrzeżona - złóż wniosek o kartę!

Teraz możesz zrobić to za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Wystarczy pobrać wniosek, wypełnić go, zalogować się do bankowości elektronicznej eBankNet i wysłać wniosek.


  ZOBACZ JAK TO ZROBIĆ