W działaniach marketingowych bardzo często instytucje zyskują na tym, że pokazują swoją historię. To utwierdza klienta w przekonaniu, że warto z tą instytucją współpracować, bo skoro potrafiła się dostosować zmieniających się ustrojów, prawa, gospodarki, to potrafi nadążać za zmianami i jest godna zaufania.
Zresztą jak mówią mądrzy ludzie, żeby wybrać przyszłość, trzeba znać przeszłość. Dlatego chcemy, by nasze jubileusze był okazją do utrwalania naszej historii. Z okazji 130-lecia, 135—lecia i 140-lecia ukazały się wydawnictwa okolicznościowe, które przybliżały lokalnej społeczności historię banku i jego dzieje współczesne. Również jubileusz 145—lecia chcielibyśmy zaakcentować w środowisku lokalnym. Z tej okazji planujemy okolicznościowe imprezy, wydawnictwa, żeby pokazać, że w każdych warunkach gospodarczych możemy funkcjonować i się rozwijać - mówi Adam Dudek, Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Limanowej.