Zaloguj się

Jeśli chcesz przenieść rachunek
do Banku Spółdzielczego w Limanowej
- nic prostszego!

Wystarczy, że przyjdziesz do najbliższej placówki naszego Banku, a my załatwimy za Ciebie wszystkie formalności.

W ciągu jednej wizyty w placówce Banku założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem usług dodatkowych, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.
Co robi Klient?

Wystarczy, że złożysz w naszej najbliższej placówce wypełniony wniosek

o przeniesienie rachunku/usług płatniczych oraz pełnomocnictwo dla Banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku.

We wniosku o przeniesienie rachunku/usług płatniczych Klient powinien wyraźnie wskazać nowemu bankowi, jakie usługi chce przenieść z dotychczasowego banku, a także podać dokładną datę, od której przeniesione usługi mają być realizowane przez nowy bank.

Co robi Bank?

Zleci zamknięcie Twojego dotychczasowego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej.

Przeniesie Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w dotychczasowym Banku.

Poinformuje o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz instytucje, takie jak: ZUS, Urząd Skarbowy, a w razie potrzeby także inne, wskazane przez Ciebie.

Wyda Ci debetową kartę płatniczą, abyś mógł w pełni korzystać z zalet Twojego nowego konta.

Przydatne dokumenty


Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer

+4818 33 79 100

lub wyszukaj
placówkę na liście