Zaloguj się

Dołącz do nas i ciesz się profesjonalną obsługą i indywidualnym podejściem do klienta! Nie obawiaj się formalności. Złóż tylko wniosek, a my szybko i sprawnie zajmiemy się resztą w Twoim imieniu.

W ciągu jednej wizyty w placówce Banku założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem dodatkowych usług, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.
 

Przeniesienie rachunku oznacza:

  • podpisanie nowej umowy rachunku
  • otwarcie konta i ustanowienie na nim usług płatniczych
  • przeniesienie salda dotychczasowego rachunku
  • rozwiązanie umowy dotychczasowego rachunku, zgodnie z wnioskiem klienta


 Jakie dokumenty i informacje będą Ci potrzebne?

  • dowód osobisty
  • nr konta w dotychczasowym banku
  • adresy instytucji, które chcesz by nasz bank powiadomił o Twoim nowym numerze konta np. ZUS
  • nazwa i numer rachunku odbiorcy, jeśli chcesz przenieść zlecenia stałe


Wypełnij dokunenty:


Ile trwa przeniesienie konta?

Przeniesienie rachunku zajmuje 12 dni od dnia złożenia wniosku, jeśli nie pojawia się żadne utrudnienia. Samo przeniesienie zazwyczaj trwa 5 dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych informacji od dotychczasoweg banku.


    Oferta kont dla klientów indywidualnych 


Nie przeniesiemy Twojego konta z dotychczasowego banku jeśli masz:

  • blokadę środków z tytułu nierozliczonej transakcji płatniczej
  • niespłacony kredyt na dotychczasowym rachunku
  • czynne zajęcia środków w toku postepowania egzekucyjnego
  • saldo zerowe i zaległe opłaty
  • saldo ujemne rachunku płatniczego
  • zarejestrowane postanowienie o ogłoszeniu upadłości lub złożony wniosek o ogłoszenie upadłości

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zapraszamy tutaj https://www.bs.limanowa.pl/oferta/jak-przeniesc-konto