BLIK – płać, przelewaj i wypłacaj wygodnie
Jak płacić BLIKIEM w internecie?
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w
aplikacji BSLMobile 3. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w
aplikacji BSLMobile Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w
aplikacji BSLMobile 3. Wpis wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego.
4. Potwierdź płatność w
aplikacji BSLMobile
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w
aplikacji BSLMobile i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w
aplikacji BSLMobile 6. Wypłata dokonana.
Jak zrealizować przelew na telefon BLIK?
1. Zaloguj się do
aplikacji BSLMobile i kliknij w pole
„Przelew na telefon”. 2.
Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
3. Uzupełnij
nazwę odbiorcy, tytuł przelewu, wpisz kwotę przelewu i kliknij
„Wyślij przelew”. 4. Następnie
zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
5. To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.
Szybka Płatność
Przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 50 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie jest wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej BSLMobile i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji. Wystarczy, że Klient:
- wybierze ikonkę aplikacji mobilnej BSLMobile na swoim telefonie komórkowym;
- bez zalogowania się do aplikacji wybierze ikonkę BLIK, co spowoduje wyświetlenie kodu BLIK;
- wprowadzi kod BLIK na terminalu płatniczym w sklepie stacjonarnym oraz
- potwierdzi transakcję na telefonie, wybierając odpowiedni przycisk na ekranie.
Po 5 kolejnych tego typu transakcjach wymagane jest dokonanie płatności BLIK z użyciem kodu PIN do aplikacji mobilnej. Licznik transakcji jest resetowany przez podanie kodu PIN podczas potwierdzania transakcji wypłaty gotówki z bankomatu za pośrednictwem usługi BLIK lub podczas logowania do aplikacji. Przedmiotowa funkcjonalność jest domyślnie włączona. W każdej jednak chwili istnieje możliwość jej wyłączenia. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej, wejść w opcje Ustawienia i tam wyłączyć usługę „Szybkie Płatności”.