Zaloguj się
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transkacji Blik w terminalach POS, bankomatach i Internecie.

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Limanowej lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją „BS Pay” sprawdź szczegóły (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)
  • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych

płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję

wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatniczej

zarządzać swoimi finansami przez smartfona

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?


Dla Usługi BLIK ustalone zostały maksymalne dzienne limity transakcyjne, które wynoszą odpowiednio:
  • dzienny limit wypłaty gotówki - 10.000 PLN;
  • dzienny limit transakcji bezgotówkowych - 10.000 PLN;
  • dzienny limit transakcji internetowych, do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych - 10.000 PLN;
  • łączny limit dziennych transakcji – 20.000 PLN.
Klient może ustalić swoje indywidualne limity, zgłaszając się do placówki Banku, na infolinii Grupy BPS oraz w bankowości internetowej eBankNet.

Limit dla pojedynczej, mobilnej transakcji BLIK w terminalu POS i Internecie wynosi 50 PLN, poniżej tej kwoty transakcje w terminalach POS i Internecie nie wymagają potwierdzenia kodem PIN, natomiast powyżej tej kwoty i wszystkie transakcje w bankomatach wymagają potwierdzenia kodem PIN

Jak aktywować BLIKA?


Zarejestruj lub zaloguj się do portalu KartoSFERA.

 
  • W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Pay
  • Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store


     
  • Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
  • Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
  • Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  • Wybierz ikonkę BLIK
  • Zacznij korzystać z BLIKA
     

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK krok po kroku - instrukcja


BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
 

Płatności w sklepach lub w Internecie:
  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:
  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
o    aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
o    stosuj oprogramowanie antywirusowe
o    stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
o    aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku

Twój Bank blisko Ciebie Znajdź placówkę lub bankomat

Zadzwoń pod numer

+4818 33 79 100

lub wyszukaj
placówkę na liście