Zaloguj się
Zmiana danych osobowych, choć może wydawać się drobnostką, ma ogromne znaczenie w codziennym zarządzaniu kontem bankowym. Niezależnie od tego, czy wymieniłeś dokument tożsamości, przeprowadziłeś się pod nowy adres, zmieniłeś numer telefonu lub przyjąłeś nazwisko małżonka, regularna aktualizacja danych w banku jest niezbędna.
 

Pamiętaj! Jeśli nie zgłosisz zmiany danych w banku, możesz mieć problem z potwierdzaniem swojej tożsamości, a tym samym z dostępem do usług bankowych, w tym realizacją płatności kartą czy wykonywaniem transakcji poprzez bankowość elektroniczną.


Nasz bank na 60 dni przed upływem ważności Twojego dokumentu tożsamości, przypomni Ci o tym stosownym komunikatem w bankowości elektronicznej eBankNet i aplikacji mobilnej BSLMobile. Dodatkowo, codziennie będziemy przypominać Ci o liczbie dni pozostałych do wygaśnięcia dokumentu, abyś miał wystarczająco dużo czasu na jego wymianę.

W przypadku zmiany nazwiska/imienia musisz zgłosić się osobiście do jednej z naszych placówek - lista placówek. 

Natomiast jeśli Twój dokument tożsamości straci ważność, możesz go łatwo i szybko zaktualizować w bankowości internetowej eBankNet. Zobacz, jak to zrobić: 

KROK 1
Zaloguj się
do bankowości elektronicznej eBankNet




KROK 2
Wybierz zakładkę "Mój profil"


KROK 3   
Po otwarciu zakładki „Mój profil” z menu bocznego wybierz zakładkę „Dane”. W zakładkach, które się pojawią możesz zaktualizować: adres zamieszkania, adres zameldowania, adres e-mail oraz dokument tożsamości.
 



KROK 4   
W zakresie dokumentu tożsamości masz możliwość zmiany/edycji: dowodu osobistego lub paszportu. 
Podczas edycji dokumentu konieczne jest załączenie skanu lub zdjęcia dokumentu. W przypadku:
  • dowodu osobistego wymagane są obydwie strony dokumentu
  • dla paszportu dozwolona jest tylko jedna strona.
Dla każdego z tych dokumentów możliwe jest dodanie załączników w formacie png, jpeg, jpg, pdf.  
 



KROK 5
Po wprowadzeniu aktualnych danych zostaniesz poproszony o potwierdzenie danych, w zależności od uruchomionej formy autoryzacji: za pomocą hasła SMS lub powiadomienia Push w aplikacji BSLMobile.

KROK 6
Po poprawnej edycji wyświetli Ci się komunikat o treści: „Zmiana danych Twojego dokumentu tożsamości w bankowości internetowej wymaga jednego dnia roboczego, aby został on zatwierdzony.”

Gotowe, teraz możesz w pełni korzystać z usług bankowych. 
 

Straciłeś dokumenty - sprawdź co należy zrobić