Zmiana danych osobowych, choć może wydawać się drobnostką, ma ogromne znaczenie w codziennym zarządzaniu kontem bankowym. Niezależnie od tego, czy wymieniłeś dokument tożsamości, przeprowadziłeś się pod nowy adres, zmieniłeś numer telefonu lub przyjąłeś nazwisko małżonka, regularna aktualizacja danych w banku jest niezbędna.
Pamiętaj! Jeśli nie zgłosisz zmiany danych w banku, możesz mieć problem z potwierdzaniem swojej tożsamości, a tym samym z dostępem do usług bankowych, w tym realizacją płatności kartą czy wykonywaniem transakcji poprzez bankowość elektroniczną.
Nasz bank na 60 dni przed upływem ważności Twojego dokumentu tożsamości, przypomni Ci o tym stosownym komunikatem w bankowości elektronicznej eBankNet i aplikacji mobilnej BSLMobile. Dodatkowo, codziennie będziemy przypominać Ci o liczbie dni pozostałych do wygaśnięcia dokumentu, abyś miał wystarczająco dużo czasu na jego wymianę.
W przypadku zmiany nazwiska/imienia musisz zgłosić się osobiście do jednej z naszych placówek -
lista placówek. Natomiast jeśli Twój dokument tożsamości straci ważność, możesz go łatwo i szybko zaktualizować w bankowości internetowej eBankNet. Zobacz, jak to zrobić: KROK 1
Zaloguj się do
bankowości elektronicznej eBankNet
KROK 2 Wybierz zakładkę
"Mój profil"
KROK 3
Po otwarciu zakładki „Mój profil” z menu bocznego wybierz zakładkę „Dane”. W zakładkach, które się pojawią możesz zaktualizować: adres zamieszkania, adres zameldowania, adres e-mail oraz dokument tożsamości.
KROK 4 W zakresie dokumentu tożsamości masz możliwość zmiany/edycji: dowodu osobistego lub paszportu.
Podczas edycji dokumentu konieczne jest załączenie skanu lub zdjęcia dokumentu. W przypadku:
- dowodu osobistego wymagane są obydwie strony dokumentu
- dla paszportu dozwolona jest tylko jedna strona.
Dla każdego z tych dokumentów możliwe jest dodanie załączników w formacie png, jpeg, jpg, pdf.
KROK 5 Po wprowadzeniu aktualnych danych zostaniesz poproszony o potwierdzenie danych, w zależności od uruchomionej formy autoryzacji: za pomocą hasła SMS lub powiadomienia Push w aplikacji BSLMobile.
KROK 6 Po poprawnej edycji wyświetli Ci się komunikat o treści:
„Zmiana danych Twojego dokumentu tożsamości w bankowości internetowej wymaga jednego dnia roboczego, aby został on zatwierdzony.”
Gotowe, teraz możesz w pełni korzystać z usług bankowych.