Zaloguj się

Bank Spółdzielczy w Limanowej został Laureatem konkursu Najwyższa Jakość Quality International 2012, zdobywając Złote Godło w kategorii QI Services - usługi najwyższej jakość.

28 września 2012r. podczas uroczystej Gali w Hotelu IBB Andersia w Poznaniu podsumowującej VI edycję Konkursu, na ręce Prezesa Adama Dudka przekazano przyznany dla Banku Spółdzielczego w Limanowej tytuł Laureata oraz Złote Godło.

Zdobycie Godła Najwyższa Jakość jest potwierdzeniem, iż Bank Spółdzielczy w Limanowej stosuje najwyższe standardy. Dowodem tego jest jeszcze fakt, że od 135 lat cieszy się zaufaniem Klientów, którzy spośród wielu instytucji finansowych często wybierają właśnie bank działający w oparciu o polski kapitał, który reprezentuje stabilne zasady i wartości.

Najwyższa Jakość QI to projekt którego celem jest promowanie w firmach i instytucjach skutecznych metod zarządzania jakością. Równocześnie Program wskazuje i ma za zadanie promocję firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie.

Laureaci są wyłaniani w trzech kategoriach: QI Product - produkt najwyższej jakości, QI Services - usługi najwyższej jakości, QI Order - zarządzanie najwyższej jakości, i ponadto w czterech grupach podmiotów, uzależnionych od wielkości zatrudnienia (firmy mikro, małe, średnie i duże) oraz w odrębnej grupie - Samorząd.