Organizatorem konkursu jest Instytut Nowoczesnego Biznesu. Wyróżnienia wręczane są dla banków oraz projektantów i wykonawców produktów marketingowych.
Instytutu Nowoczesnego Biznesu zdecydował wyróżnić kampanie i produkty marketingowe zgłoszone w latach 2009-2012, które zostały zgłoszone do drugiej edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku Spółdzielczego 2012. Liczba uczestników była duża, dlatego wyróżnienie i Statuetkę Złoty Lipowy Liść przyznane dla Banku Spółdzielczego w Limanowej jest dowodem prężnej pracy w zakresie kształtowania wizerunku i promowania produktów Banku.
Skąd wziął się Złoty Lipowy Liść? Jak tłumaczą Organizatorzy „Od Jana Kochanowskiego, jednego z najwybitniejszych polskich poetów, jego weny i słynnego wiersza wychwalającego liście lipy, chroniące przed słońcem”.
Skąd wziął się Złoty Lipowy Liść? Jak tłumaczą Organizatorzy „Od Jana Kochanowskiego, jednego z najwybitniejszych polskich poetów, jego weny i słynnego wiersza wychwalającego liście lipy, chroniące przed słońcem”.