Tłumacz na infolinii Banku BPS w zakresie kart
Infolinia Banku BPS dostępna jest dla języka migowego. Kliknij i połącz się z tłumaczem. Tłumacz dostępny w godzinach:- Poniedziałek: 08:00 - 20:00
- Wtorek: 08:00 - 20:00
- Środa: 08:00 - 20:00
- Czwartek: 08:00 - 20:00
- Piątek: 08:00 - 20:00
- Sobota: 08:00 - 20:00
- Niedziela: 08:00 - 20:00
Tłumacz w placówkach Banku
Obecnie w placówkach Banku Spółdzielczego w Limanowej nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Osoby zainteresowane taką formą wsparcia prosimy o wcześniejsze zgłoszenie potrzeby skorzystania z usług tłumacza za pośrednictwem jednego z poniższych kanałów kontaktu:
- telefon: 18 3379 100
- e-mail: [email protected]
- elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP AE:PL-68889-79307-BSSIS-28
Polski Związek Głuchych Oddział Małopolska zapewni certyfikowanego tłumacza migowego. Tłumacz zostanie udostępniony w terminie ustalonym przez Bank, nie wcześniej jednak niż w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania.
Usługa tłumaczenia jest bezpłatna i dostępna przy załatwianiu spraw bankowych.