Tłumacz na infolinii Banku BPS w zakresie kart

Infolinia Banku BPS dostępna jest dla języka migowego. Kliknij i połącz się z tłumaczem. Tłumacz dostępny w godzinach:
  • Poniedziałek: 08:00 - 20:00
  • Wtorek: 08:00 - 20:00
  • Środa: 08:00 - 20:00
  • Czwartek: 08:00 - 20:00
  • Piątek: 08:00 - 20:00
  • Sobota: 08:00 - 20:00
  • Niedziela: 08:00 - 20:00 
 

Tłumacz w placówkach Banku

Obecnie w placówkach Banku Spółdzielczego w Limanowej nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Osoby zainteresowane taką formą wsparcia prosimy o wcześniejsze zgłoszenie potrzeby skorzystania z usług tłumacza za pośrednictwem jednego z poniższych kanałów kontaktu:

  • telefon: 18 3379 100
  • e-mail: [email protected]
  • elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP AE:PL-68889-79307-BSSIS-28

Polski Związek Głuchych Oddział Małopolska zapewni certyfikowanego tłumacza migowego. Tłumacz zostanie udostępniony w terminie ustalonym przez Bank, nie wcześniej jednak niż w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania.

Usługa tłumaczenia jest bezpłatna i dostępna przy załatwianiu spraw bankowych.