Zaloguj się

Klienci Banku Spółdzielczego w Limanowej mają możliwość samodzielnego zamówienia karty płatniczej w bankowości elektronicznej.

W obecnej sytuacji korzystanie z płatności zbliżeniowych, jest rekomendowane między innymi ze względu na to, iż pozwala na ograniczenie kontaktu fizycznego, a tym samym przenoszenia koronowirusa.

Jeżeli jeszcze nie posiadasz karty płatniczej lub gdy dotychczas używana karta została zablokowana/zastrzeżona z powodu zgubienia/kradzieży lub Twoja karta nie posiada funkcji zbliżeniowej – złóż wniosek o kartę!

Wcześniej taka możliwość istniała tylko poprzez bezpośredni kontakt z placówką. Teraz każdy może zrobić to samodzielnie. Wystarczy pobrać wniosek, wypełnić go, zalogować się do bankowości elektronicznej eBankNet i wysłać wniosek.
 
Zobacz jak to zrobić:

KROK 1:

Pobierz: Wniosek w wydanie karty płatniczej dla klientów indywidualnych


Na górze wniosku pojawi się żółty pasek, należy wybrać opcję „otwórz w innym programie”, wówczas Wniosek będzie dostępny w wersji do uzupełnienia. Wypełnij wniosek i zapisz w formacie *PDF

W razie problemów lub wątpliwości skontaktuj się telefonicznie z dowolną placówką Banku, lista placówek: https://www.bs.limanowa.pl/placowki-i-bankomaty/c/placowki



KROK 2:
Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet wybierz zakładkę ‘Kontakt’, a następnie z menu bocznego ‘Nowa wiadomość’. W polu ‘Kategoria wiadomości’ pojawi się lista rozwijana, z której należy wybrać ‘Wniosek o wydanie karty płatniczej dla klientów indywidualnych’



KROK 3:
W treści wiadomości wpisujemy ”Wniosek”, następnie za pomocą ‘Dodaj załączniki’ dodajemy wcześniej pobrany, wypełniony i zapisany plik Wniosku.





KROK 4:
Po wyborze przycisku ‘Wyślij’, system poprosi o autoryzację dyspozycji kodem SMS lub poprzez akceptację powiadomienia Push w ramach aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej formy autoryzacji. 




Wysłany wniosek jest widoczny w zakładce ‘Lista wiadomości’ – Wniosek o wydanie karty płatniczej, gdzie po prawej stronie znajduje się data wysłania ostatniej wiadomości dotyczącej tego wątku. Po kliknięciu zostanie wyświetlona lista wiadomości w ramach tego tematu.




KROK 5:
Po weryfikacji wniosku otrzymasz z Banku odpowiedź:
  • potwierdzającą przyjęcie Wniosku wraz z informacją o dalszych krokach postępowania
  • lub informującą o odrzuceniu wniosku ze wskazaniem przyczyny.
Odpowiedź należy zaakceptować poprzez hasło SMS lub aplikację do powiadomień Push, w zależności od uruchomionej formy autoryzacji.

Dowiedz się więcej o KARTACH debetowych w Banku Spółdzielczy w Limanowej
https://www.bs.limanowa.pl/oferta/c/karty-do-konta

 

Pytania i odpowiedzi:


Czym jest karta debetowa?
Karta do konta jest to środek płatniczy, którym bez konieczności posiadania gotówki będziesz mógł płacić za towary i usługi w punktach handlowo-usługowych. Na karcie nadrukowane jest Twoje imię i nazwisko, pasek magnetyczny i/lub chip. Karta debetowa pozwala na wykorzystanie środków pieniężnych zgromadzonych na koncie osobistych do wysokości jego salda. Bank może uruchomić w ramach konta osobistego dopuszczalne saldo debetowe – wtedy płatności będą mogły być dokonywane ponad ten limit. Dowiedz się więcej: https://www.bs.limanowa.pl/oferta/kredyt-odnawialny-w-ror

Czym jest PIN i czy jest zapisany na mojej karcie?
PIN (Personal Identification Number) to Twój osobisty numer identyfikacyjny służący do potwierdzania transakcji dokonywanych przez Ciebie kartą. Z reguły składa się on z 4 cyfr. Ważne jest, żebyś szczególnie chronił kod PIN i pilnował, by nikt postronny nie wszedł w jego posiadanie. Najlepiej żebyś go zapamiętał, a nie zapisywał. Zabezpieczy Cię to przed możliwością poznania kodu przez potencjalnego złodzieja.

W jaki sposób możesz aktywować kartę?
Aktywacji karty dokonać można:
  • za pośrednictwem Infolinii Grupy BPS  pod numerem +48 86 215 50 00;
  • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
  • w placówce Banku.

Czy aby otrzymać kartę debetową muszę posiadać konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej?
Tak, aby otrzymać kartę debetową musisz posiadać konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej.

Czy za płatność kartą w sklepie zostanie mi pobrana dodatkowa opłata?
Nie. W Polsce sprzedawcy zobowiązują się w umowach z centrami rozliczeniowymi do niepobierania żadnych dodatkowych opłat za płacenie kartą. Jeśli sprzedawca będzie od Ciebie żądał dodatkowej opłaty, zrezygnuj z zakupu i poinformuj o tym centrum rozliczeniowe, które go obsługuje.