Zaloguj się

Kwalifikowanym podpisem elektronicznym Szafir podpiszesz cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie. Podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą pozwoli Ci złożyć podpis na fakturze, aneksie czy umowie kupna-sprzedaży.



Co zyskasz dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?
  • Mniej kosztów, więcej czasu – zaoszczędzisz pieniądze i czas, do tej pory marnowane na wypisywanie, drukowanie i przesyłanie dokumentów w tradycyjnej formie. 
  • Wygoda i użyteczność – podpiszesz dowolną liczbę dokumentów w kilku prostych krokach i zajmie Ci to tylko moment.
  • Gwarancja prawna – kwalifikowany podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu. Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest honorowany zarówno w Polsce, jak w i Unii Europejskiej. Podpisywane dokumentu możesz dodatkowo uzupełnić o kwalifikowany znacznik czasu, dający prawne potwierdzenie daty istnienia dokumentu. 
  • Dbałość o środowisko – zapomnisz o kupowaniu papieru i tuszu do drukarki, dbając tym samym o drzewa, czyste powietrze i całą naszą planetę. 



 
Kwalifikowany podpis elektroniczny od KIR
Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR) jest jednym z wiodących dostawców usług kwalifikowanych w Polsce. Oferuje kwalifikowany podpis elektroniczny w dwóch wersjach – w zależności od potrzeb i preferencji klientów. E-podpis Szafir to podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą, dzięki któremu można podpisywać cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie.
Z kolei mSzafir to całkowicie mobilny podpis elektroniczny, z którego można korzystać na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu, bez konieczności używania karty i czytnika. mSzafir jest pierwszym na rynku, dostępnym w pełni online, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Klienci weryfikują swoją tożsamość za pomocą własnej bankowości elektronicznej i dzięki temu mogą uzyskać podpis bez konieczności osobistej wizyty w placówce. Usługa KIR jest jedynym e-podpisem na polskim rynku, dostępnym w wersji jednorazowej, czyli przeznaczonej do podpisania jednego dokumentu. 
 
Do czego wykorzystasz e-podpis?
Kwalifikowany podpis elektroniczny można wykorzystać wszędzie tam, gdzie stosuje się tradycyjne pisma, np. w kontaktach biznesowych czy z administracją – do sygnowania deklaracji ZUS, rozliczeń podatkowych, wymiany dokumentacji z GUS, GIIF, KRS, JPK. Korzystając z e-podpisu, można także zgłosić narodziny dziecka czy uzyskać odpis aktu z urzędu stanu cywilnego, a także zawrzeć umowę cywilno-prawną, kontrakt, złożyć ofertę handlową czy zamówienie. 
E-podpis sprawia, że pozornie skomplikowane operacje można załatwić w pełni zdalnie i błyskawicznie – bez konieczności drukowania, skanowania czy wysyłania wrażliwych dokumentów pocztą tradycyjną. Dokumenty podpisane elektronicznie mają taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki. Kwalifikowany e-podpis od KIR gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zgodność z unijnym rozporządzeniem eIDAS, co sprawia, że podpisany dokument jest respektowany we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Ułatwia to m.in. udział w europejskich postępowaniach przetargowych.
 
Wiecej na www.kir.pl