Zaloguj się

Fałszywe telefony od osób podszywających się pod pracownika banku stanowią dziś poważne zagrożenie dla ochrony danych osobowych. Jednym z najważniejszych wyzwań użytkowników sieci jest zachowanie anonimowości oraz nieuleganie presji podawania wrażliwych danych.

Bank BPS we współpracy z Bankowym Centrum Cyberbezpieczeństwa, Warszawskim Instytutem
Bankowości i ponad 20 bankami wsparł produkcję filmów edukacyjnych adresowanych
do Klientów w ramach realizacji wspólnej akcji edukacyjnej z zakresu:
  • cyberbezpieczeństwa, 
  • bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i sklepów internetowych, 
  • popularyzacji płatności bezgotówkowych.

Zachęcamy do zapoznania się z filmem edukacyjnym "Oszustwa na pracownika banku":
 
 

 

Pamiętaj! Zachowaj szczególną ostrożność. Nigdy nie podawaj danych i niczego nie instaluj!
 

Pracownik banku nigdy:

  • Nie poprosi o instalację aplikacji,
  • Nie pyta o login i hasło do logowania, do bankowości elektronicznej,
  • Nie prosi o podanie pełnych informacji dotyczących karty płatniczej (kodu CVV/CVC).

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do otrzymanego telefonu, informacji lub powiadomienia, należy natychmiast rozłączyć się i zadzwonić do banku, aby zweryfikować zaistniałe zdarzenie  LISTA PLACÓWEK 


 
Bezpieczeństwo w bankowości zależy nie tylko od Banku, ale i od Ciebie. Uważne działanie i stosownie zasady ograniczonego zaufania, pomoże Ci ustrzec się od zagrożeń.
 
Śledź na bieżąco komunikaty publikowane przez Bank na stronie

BEZPIECZNE FINANSE