Zaloguj się

Złożyłeś wniosek o wsparcie w ramach Tarczy Finansowej PFR i chcesz sprawdzić czy otrzymałeś pozytywną decyzją Polskiego Funduszu Rozwoju? Wyjaśnimy Ci jak to zrobić.

Nasz Bank przystąpił do Programu Tarcza Finansowa PFR. Firmy, z którymi współpracujemy i które ucierpiały na skutek pandemii COVID-19, mogą za pośrednictwem systemu bankowości internetowej eBankNet lub eCorpoNet, ubiegać się o subwencje. Cieszy nas fakt, że Klienci od początku uruchomienia Programu, aktywnie korzystają ze wsparcia w ramach Tarczy i już pierwsze środki trafiły na konta przedsiębiorców.


Jeżeli złożyłeś wniosek i czekasz na decyzję Polskiego Funduszu Rozwoju – podpowiadamy Ci jak sprawdzić status wniosku w bankowości elektronicznej.
 
Jeżeli korzystasz z bankowości elektronicznej eBankNet:
  1. Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej eBankNet, wybieramy zakładkę ‘Wnioski’. Po lewej stronie pojawi się menu boczne, z którego wybieramy zakładkę ‘Wysłane wnioski’, a następnie klikamy w okno ‘Wniosek z rachunku’  i potwierdzamy rachunek, z którego został wysłany wniosek.


     
  2. Po wybraniu rachunku, przechodzimy do zakładki ‘Dane do wniosku Wysłane wnioski’ – gdzie pojawiają się dane naszej firmy i wybieramy ‘Dalej’.


     
  3. Po wyborze przycisku ‘Dalej’, system poprosi o autoryzację kodem SMS lub poprzez akceptację powiadomienia Push w ramach aplikacji BSLMobile – w zależności od uruchomionej formy autoryzacji. Po wpisaniu kodu SMS wybieramy ‘Przejdź do składania wniosku’. W przypadku autoryzacji przez powiadomienie Push – system automatycznie przekieruje nas na stronę z potwierdzeniem złożenia wniosku.


     
  4. Po dokonaniu autoryzacji, za pomocą SMS lub powiadomienia Push, zostaniemy przekierowani na stronę ‘Potwierdzenie złożenia wniosku’, gdzie w zakładce ’Tarcza Finansowa PFR dla Mikrofirm i MŚP’ należy wybrać nasz wniosek.


     
  5. W kolejnym kroku pojawi się strona, na której widoczne są szczegóły oraz status naszego wniosku. W dolnej części strony znajdują się ‘Dokumenty do pobrania’, a tam zapisane w pdf pliki, m.in.  Umowa Subwencji Finansowej oraz Decyzja PFR.



 
Jeżeli korzystasz z bankowości elektronicznej eCorpoNet:
  1. Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej eCorpoNet, wybieramy zakładkę ‘Wnioski’. Po rozwinięciu się menu bocznego wchodzimy w zakładkę ‘Wniosek o Tarczę’. Następnie z ‘Listy złożonych wniosków’ wybieramy wniosek o wsparcie w ramach Tarczy Finansowej, który rozpoczyna się od symbolu ‘PFR …’.


     
  2. Po wybraniu wniosku pojawi się okno, w którym należy wybrać/zaznaczyć opcję ‘Zobacz status złożonego wniosku’.


     
  3. Po wyborze przycisku ‘Dalej’, zostaniemy przekierowani na stronę ‘Potwierdzenie złożenia wniosku’, gdzie w zakładce ’Tarcza Finansowa PFR dla Mikrofirm i MŚP’ należy wybrać nasz wniosek.

  4. W kolejnym kroku pojawi się strona, na której widoczne są szczegóły oraz status naszego wniosku. W dolnej części strony znajdują się  ‘Dokumenty do pobrania’, a tam zapisane w pdf pliki, m.in.  Umowa Subwencji Finansowej oraz Decyzja PFR.


     


Jeżeli jeszcze nie zdążyłeś złożyć wniosku warto zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie:
W razie pytań, bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu – lista placówek.


Przypominamy także o możliwości wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach z Tarczy Finansowej, w trakcie których:
  • poznasz najważniejsze założenia Tarczy Finansowej PFR,
  • dowiesz się, w jakiej formie udzielanie jest wsparcie w ramach Programu,
  • uzyskasz informację na jakie cele może być przeznaczona subwencja finansowa w ramach Programu,
  • zapoznasz się z warunkami składania wniosków o wsparcie.

Zarejestruj się na szkolenie: pn-pt 13:00-15:00  -  Infolinia 800 800 120.
Więcej na: https://pfrportal.pl/tarcza-finansowa/