BLIK umożliwia dokonywanie transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach i Internecie. Aktywuj BLIKA już teraz i ciesz się szybkimi płatnościami!
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej BSLMobile zainstalowanej na telefonie komórkowym.
Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy: - są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Limanowej lub pełnomocnikami do tego rachunku i posiadają bankowość elektroniczną eBankNet
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSLMobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
- mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)
- zaakceptują Regulamin korzystania z usługi BLIK.
Jak aktywować BLIKA?
Pobierz aplikację BSLMobile ze sklepu Google Play lub App Store


Aktywuj aplikację na swoim telefonie - zobacz jak to zrobić
W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSLMobile należy po zalogowaniu się:
- wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
- zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
- zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.
Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
Jak korzystać z BLIKA?
Jak płacić BLIKIEM w internecie?
1. Wybierz „Płatność BLIK”.2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile
3. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w aplikacji BSLMobile
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile
3. Wpis wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego.
4. Potwierdź płatność w aplikacji BSLMobile
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aaplikacji BSLMobile
6. Wypłata dokonana.
Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:
- Zaloguj się do aplikacji BSLMobile i kliknij w pole „Przelew na telefon”.
- Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
- Uzupełnij nazwę odbiorcy, tytuł przelewu, wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
- Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
- To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.
Zarządzanie limitami
Dla każdej Usługi BLIK Klient ma możliwość, w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK, ustalenia indywidualnych limitów transakcyjnych dla:
- transakcji gotówkowych – dzienna kwota, do wysokości której można dokonywać transakcji gotówkowych, czyli wypłat z bankomatów – wynosi 10 000 zł, a w przypadku małoletniego posiadacza rachunku powyżej 13 roku życia (właściciela rachunku juniorKonto) – wynosi 1 000 zł;
- transakcji bezgotówkowych – dzienna kwota, do wysokości której można dokonywać płatności bezgotówkowych za zakupione towary i usługi - wynosi 10 000 zł, a w przypadku małoletniego posiadacza rachunku powyżej 13 roku życia (właściciela rachunku juniorKonto) – wynosi 5 000 zł;
- transakcji internetowych – dzienna kwota w ramach limitu dla transakcji bezgotówkowych, do wysokości której można dokonywać płatności w Internecie lub Aplikacji Mobilnej - wynosi 10 000 zł, a w przypadku małoletniego posiadacza rachunku powyżej 13 roku życia (właściciela rachunku juniorKonto) – wynosi 5 000 zł; limit transakcji internetowych nie może być wyższy, niż limit transakcji bezgotówkowych;
- łączny limit dziennych transakcji – wynosi 20 000 zł, a w przypadku małoletniego posiadacza rachunku powyżej 13 roku życia – właściciela rachunku juniorKonto – wynosi 5 000 zł.
W aplikacji BSLMobile w ustawieniach w zakładce BLIK można:
- wyłączyć usługę BLIK,
- zmienić konto do płatności BLIK,
- dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.
Więcej informacji na stronie
