Zaloguj się

BLIK umożliwia dokonywanie transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach i Internecie. Aktywuj BLIKA już teraz i ciesz się szybkimi płatnościami!

Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej BSLMobile zainstalowanej na telefonie komórkowym.
 
Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy:
  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Limanowej lub pełnomocnikami do tego rachunku i posiadają bankowość elektroniczną eBankNet
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSLMobile  (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
  • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)
  • zaakceptują Regulamin korzystania z usługi BLIK.

 

Jak aktywować BLIKA?


Pobierz aplikację BSLMobile ze sklepu Google Play lub App Store



Aktywuj aplikację na swoim telefonie - zobacz jak to zrobić 
 
W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSLMobile należy po zalogowaniu się:
  • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
  • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
  • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.

Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
 

Jak korzystać z BLIKA?
 

Jak płacić BLIKIEM w internecie?
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile
3. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w aplikacji BSLMobile
 
 
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile
3. Wpis wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego.
4. Potwierdź płatność w aplikacji BSLMobile
 
 
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSLMobile i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aaplikacji BSLMobile
6. Wypłata dokonana.

 

Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:
  1. Zaloguj się do aplikacji BSLMobile i kliknij w pole „Przelew na telefon”.
  2. Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
  3. Uzupełnij nazwę odbiorcy, tytuł przelewu, wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
  4. Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
  5. To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.
 

Zarządzanie limitami


Dla każdej Usługi BLIK Klient ma możliwość, w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK, ustalenia indywidualnych limitów transakcyjnych dla:
  • transakcji gotówkowych – dzienna kwota, do wysokości której można dokonywać transakcji gotówkowych, czyli wypłat z bankomatów – wynosi 10 000 zł, a w przypadku małoletniego posiadacza rachunku powyżej 13 roku życia (właściciela rachunku juniorKonto) – wynosi 1 000 zł;
  • transakcji bezgotówkowych – dzienna kwota, do wysokości której można dokonywać płatności bezgotówkowych za zakupione towary i usługi - wynosi 10 000 zł, a w przypadku małoletniego posiadacza rachunku powyżej 13 roku życia (właściciela rachunku juniorKonto) – wynosi 5 000 zł;
  • transakcji internetowych – dzienna kwota w ramach limitu dla transakcji bezgotówkowych, do wysokości której można dokonywać płatności w Internecie lub Aplikacji Mobilnej - wynosi 10 000 zł, a w przypadku małoletniego posiadacza rachunku powyżej 13 roku życia (właściciela rachunku juniorKonto) – wynosi 5 000 zł; limit transakcji internetowych nie może być wyższy, niż limit transakcji bezgotówkowych;
  • łączny limit dziennych transakcji – wynosi 20 000 zł, a w przypadku małoletniego posiadacza rachunku powyżej 13 roku życia – właściciela rachunku juniorKonto – wynosi 5 000 zł.


W aplikacji BSLMobile w ustawieniach w zakładce BLIK można:
  • wyłączyć usługę BLIK,
  • zmienić konto do płatności BLIK,
  • dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.


Więcej informacji na stronie  BLIK – płać i wypłacaj wygodnie!


 

Tylko teraz możesz wziąć udział w Loterii BLIKOMANIA