Zaloguj się

Kradzież lub zgubienie karty płatniczej – najczęściej oznacza poważne kłopoty. W najlepszym wypadku stracimy na jakiś czas dostęp do konta, w najgorszym – utracimy wszystkie oszczędności. Najlepszą metodą, aby uchronić się przed negatywnymi skutkami utraty karty, jest jej niezwłoczne zastrzeżenie. Nie ryzykuj, sprawdź jak to zrobić!

W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
1

telefonicznie

pod numerem telefonu 86 215 50 00 lub 801 321 456 – czynny całą dobę !
2

telefonicznie pod ogólnym numerem

telefonu (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
3

osobiście

w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Limanowej
lub w innym Banku Spółdzielczym zrzeszonym z Bankiem BPS SA, wydającym kartę VISA lub w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.