Jeśli planujesz przenieść swoje konto, zapraszamy do Banku Spółdzielczego w Limanowej! To my zajmiemy się wszystkimi formalnościami, abyś mógł cieszyć się nowym rachunkiem szybko, wygodnie i bez dodatkowych kosztów.
W ciągu jednej wizyty w naszej placówce założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem dodatkowych usług, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.
Co oznacza przeniesienie konta?
- otwieramy dla Ciebie nowy rachunek bankowy
kliknij, aby zobaczyć ofertę kont dla klienta indywidualnego - zlecamy zamknięcie Twojego dotychczasowego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje konto w naszym banku
- przenosimy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w dotychczasowym banku
A co z przeniesieniem wynagrodzenia, emerytury lub renty?
- poinformujemy o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz instytucje takie jak ZUS, Urząd Skarbowy, a w razie potrzeby także inne instytucje
Co musisz zrobić?
- przyjdź do dowolnej placówki naszego banku, kliknij, aby zobaczyć adresy naszych placówek
- złóż wniosek o przeniesienie rachunku i usług płatniczych
- podpisz pełnomocnictwo dla banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku
Jakie dokumenty i informacje będą Ci potrzebne?
- dowód osobisty
- nr konta w dotychczasowym banku
- adresy instytucji, które chcesz by nasz bank powiadomił o Twoim nowym numerze konta np. ZUS
- nazwa i numer rachunku odbiorcy, jeśli chcesz przenieść zlecenia stałe
Wypełnij dokunenty:
Ile trwa przeniesienie konta?
Przeniesienie rachunku zajmuje 12 dni od dnia złożenia wniosku, jeśli nie pojawią się żadne utrudnienia. Samo przeniesienie zazwyczaj trwa 5 dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych informacji od dotychczasowego banku.
Kliknij, aby poznać ofertę kont dla klientów indywidualnych
Nie przeniesiemy Twojego konta z dotychczasowego banku jeśli masz:
- blokadę środków z tytułu nierozliczonej transakcji płatniczej
- niespłacony kredyt na dotychczasowym rachunku
- czynne zajęcia środków w toku postepowania egzekucyjnego
- saldo zerowe i zaległe opłaty
- saldo ujemne rachunku płatniczego
- zarejestrowane postanowienie o ogłoszeniu upadłości lub złożony wniosek o ogłoszenie upadłości
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat przeniesienia rachunku, kliknij na link https://www.bs.limanowa.pl/oferta/jak-przeniesc-konto