Jeśli planujesz przenieść swoje konto, zapraszamy do Banku Spółdzielczego w Limanowej! To my zajmiemy się wszystkimi formalnościami, abyś mógł cieszyć się nowym rachunkiem szybko, wygodnie i bez dodatkowych kosztów.

W ciągu jednej wizyty w naszej placówce założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem dodatkowych usług, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.
 

Co oznacza przeniesienie konta?

  • otwieramy dla Ciebie nowy rachunek bankowy   kliknij, aby zobaczyć ofertę kont dla klienta indywidualnego
  • zlecamy zamknięcie Twojego dotychczasowego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje konto w naszym banku
  • przenosimy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w dotychczasowym banku
 

A co z przeniesieniem wynagrodzenia, emerytury lub renty?

  • poinformujemy o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz instytucje takie jak ZUS, Urząd Skarbowy, a w razie potrzeby także inne instytucje


 Co musisz zrobić?

  • przyjdź do dowolnej placówki naszego banku, kliknij, aby zobaczyć adresy naszych placówek
  • złóż wniosek o przeniesienie rachunku i usług płatniczych
  • podpisz pełnomocnictwo dla banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku 
 

 Jakie dokumenty i informacje będą Ci potrzebne?

  • dowód osobisty
  • nr konta w dotychczasowym banku
  • adresy instytucji, które chcesz by nasz bank powiadomił o Twoim nowym numerze konta np. ZUS
  • nazwa i numer rachunku odbiorcy, jeśli chcesz przenieść zlecenia stałe


Wypełnij dokunenty:


Ile trwa przeniesienie konta?

Przeniesienie rachunku zajmuje 12 dni od dnia złożenia wniosku, jeśli nie pojawią się żadne utrudnienia. Samo przeniesienie zazwyczaj trwa 5 dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych informacji od dotychczasowego banku.

 

    Kliknij, aby poznać ofertę kont dla klientów indywidualnych 


Nie przeniesiemy Twojego konta z dotychczasowego banku jeśli masz:

  • blokadę środków z tytułu nierozliczonej transakcji płatniczej
  • niespłacony kredyt na dotychczasowym rachunku
  • czynne zajęcia środków w toku postepowania egzekucyjnego
  • saldo zerowe i zaległe opłaty
  • saldo ujemne rachunku płatniczego
  • zarejestrowane postanowienie o ogłoszeniu upadłości lub złożony wniosek o ogłoszenie upadłości

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat przeniesienia rachunku, kliknij na link https://www.bs.limanowa.pl/oferta/jak-przeniesc-konto