Informujemy, że klienci Banku Spółdzielczego w Limanowej, mają już możliwość realizacji przelewów na telefon BLIK w aplikacji mobilnej BSLMobile.
Pieniądze można przelewać bez konieczności podawania numeru rachunku bankowego odbiorcy. By środki dotarły w ciągu kilku minut, wystarczy numer telefonu – pod warunkiem, że jest on zarejestrowany w usłudze BLIK.
Jak zarejestrować numeru telefonu w usłudze BLIK?
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej BSLMobile należy kliknąć „Więcej” i wejść w „Ustawienia”.
Następnie kliknąć w „BLIK” i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”.
Aby zacząć korzystać z usługi zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem PIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej.
Przelewy wykonywane są na numer telefonu odbiorcy (podany w aplikacji naszego lub innego banku). Pieniądze trafią do odbiorcy natychmiastowo, nawet w weekend.
Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:
- Jeżeli jeszcze nie posiadasz aplikacji mobilnej BSLMobile, pobierz ją i uruchom na telefonie – zobacz jak to zrobić Aplikacja mobilna BSLMobile
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę BLIK, a następnie w pole „Przelew na telefon”.
- Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
- Uzupełnij nazwę odbiorcy.
- Podaj tytuł przelewu.
- Wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
- Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.
Więcej informacji na stronie BLIK – płać i wypłacaj wygodnie!