Zaloguj się

Informujemy, że klienci Banku Spółdzielczego w Limanowej, mają już możliwość realizacji przelewów na telefon BLIK w aplikacji mobilnej BSLMobile.

Pieniądze można przelewać bez konieczności podawania numeru rachunku bankowego odbiorcy. By środki dotarły w ciągu kilku minut, wystarczy numer telefonu – pod warunkiem, że jest on zarejestrowany w usłudze BLIK. 
 

Jak zarejestrować numeru telefonu w usłudze BLIK?


Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej BSLMobile należy kliknąć „Więcej” i wejść w „Ustawienia”.




Następnie kliknąć w „BLIK” i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”.

      


Aby zacząć korzystać z usługi zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem PIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej. 




Przelewy wykonywane są na numer telefonu odbiorcy (podany w aplikacji naszego lub innego banku). Pieniądze trafią do odbiorcy natychmiastowo, nawet w weekend.

 

Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:

 
  • Jeżeli jeszcze nie posiadasz aplikacji mobilnej BSLMobile, pobierz ją i uruchom na telefonie – zobacz jak to zrobić  Aplikacja mobilna BSLMobile
  • Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę BLIK, a następnie w pole „Przelew na telefon”.
  • Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
  • Uzupełnij nazwę odbiorcy.
  • Podaj tytuł przelewu.
  • Wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
  • Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.

To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.


Więcej informacji na stronie  BLIK – płać i wypłacaj wygodnie!