Bankowa aplikacja mobilna ułatwia zarządzanie prywatnymi finansami, bowiem umożliwia szybki, łatwy i bezpieczny dostęp do konta bankowego z telefonu, czy tabletu.
Jeśli chcesz wygodnie korzystać z usług bankowych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację BSLMobile na swoim urządzeniu mobilnym!
Aplikacja mobilna BSLMobile umożliwia użytkownikowi:
Aplikacja mobilna BSLMobile to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet).
WAŻNE! Wymagania: Android 6.0 i wyższy, IOS 13.2 lub nowszy

Instrukcja instalacji aplikacji BSLMobile w formie filmu instruktażowego, znajduje się po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej eBankNet, w zakładce „Mój profil”, następnie „Mobilna autoryzacja” lub na kanale Banku na YouTube w dziale „Poradniki i filmy instruktażowe”.
W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.


4. Otworzy się okno, gdzie znajduje się nazwa urządzenia, które jest aktualnie sparowane z aplikacją mobilną.
Aplikacja mobilna BSLMobile umożliwia użytkownikowi:
- dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych w tym także natychmiastowych, przelewów własnych, doładowania telefonu,
- bezpłatną autoryzację transakcji za pomocą powiadomień push.
Aplikacja mobilna BSLMobile to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet).
WAŻNE! Wymagania: Android 6.0 i wyższy, IOS 13.2 lub nowszy

Parowanie aplikacji mobilnej - krok po kroku
Instrukcja instalacji aplikacji BSLMobile w formie filmu instruktażowego, znajduje się po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej eBankNet, w zakładce „Mój profil”, następnie „Mobilna autoryzacja” lub na kanale Banku na YouTube w dziale „Poradniki i filmy instruktażowe”.

Co zrobić w przypadku zmiany urządzenia mobilnego, np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja, na inny?
W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Instrukcja jak rozparować telefon z aplikacją:
1. Zaloguj się z komputera/tableta lub dotychczas używanego telefonu do bankowości elektronicznej eBankNet poprzez przeglądarkę internetową. Adres logowania: https://e.bs.limanowa.pl/#login

2. Po zalogowaniu się wybierz zakładkę „Mój profil”.

3. W kolejnym kroku wybierz, znajdującą się po lewej stronie, zakładkę „Aplikacja mobilna”.

4. Otworzy się okno, gdzie znajduje się nazwa urządzenia, które jest aktualnie sparowane z aplikacją mobilną.

5. Aby rozparować aplikację z dotychczasowym urządzeniem naciśnij „X”, a następnie wpisz hasło do systemu (hasło, którym logujesz się do bankowości elektronicznej) i kliknij „Usuń”.

6. Po wpisaniu hasła, wyświetli się informacja o usunięciu profilu.
Jeżeli chcesz korzystać z aplikacji mobilnej na nowym urządzeniu (telefonie), musisz je sparować z aplikacją.
Instrukcja instalacji aplikacji BSLMobile znajduje się:
-
po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej eBankNet, w zakładce „Mój profil”, następnie „Mobilna autoryzacja”.
-
na kanale Banku na YouTube w dziale „Poradniki i filmy instruktażowe”.
-
na stronie internetowej Banku patrz - APLIKACJA MOBILNA
Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?
Jeżeli dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej eBankNet:
-
na komputerze/tablecie i urządzenie to dodałeś do zaufanych – wystarczy, że w serwisie bankowości internetowej usuniesz powiązane, dotychczas używane urządzenie/telefon (instrukcja jak wyżej).
-
wyłącznie przez aplikację mobilną a innych urządzeń, np. komputer/tablet nie dodałeś do zaufanych, musisz skontaktować się z najbliższą placówką Banku w celu rozparowania /usunięcia dotychczas używanego urządzenia (telefonu) z aplikacją. UWAGA: może to wówczas zrobić wyłącznie pracownik Banku.