Aplikacja BSLMobile to nieograniczony dostęp do informacji o rachunkach, kartach, lokatach i kredytach oraz możliwość bezpłatnych powiadomień push do zatwierdzania operacji w bankowości elektronicznej.
Zainstaluj aplikację BSLMobile i korzystaj z bezpłatnych powiadomień push do zatwierdzania operacji w bankowości elektronicznej.
Warunkiem otrzymywania powiadomień push jest posiadanie aplikacji BSLMobile oraz dostęp do Internetu. Powiadomienia push są wysyłane na telefon użytkownika i w prosty oraz wygodny sposób umożliwiają dokonywanie autoryzacji w bankowości internetowej eBankNet.
Dlaczego warto korzystać z powiadomień PUSH z użyciem aplikacji BSLMobile:
- Bezpieczeństwo: powiadomienia PUSH są poufne i zabezpieczane unikalnym kodem, pozwalają użytkownikowi na kontrolę i sprawdzenie poprawności wykonywanych operacji w bankowości internetowej,
- Oszczędność: rozwiązanie to jest całkowicie bezpłatne,
- Komfort: nie musisz czekać na SMS-y, czy też przepisywać otrzymane hasła, mobilna autoryzacja pozwala Ci szybko i sprawnie przeprowadzać operacje poprzez system eBankNet.
Dowiedz się więcej POWIADOMIENIA PUSH
Pobierz aplikację BSLMobile i zyskaj wygodny, szybki oraz bezpieczny dostęp do swojego rachunku!
Aplikacja mobilna BSLMobile to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet).WAŻNE! Wymagania: Android 6.0 i wyższy, IOS 13.2 lub nowszy
Aplikacja mobilna BSLMobile umożliwia użytkownikowi:
- dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych w tym także natychmiastowych, przelewów własnych, doładowania telefonu,
- bezpłatną autoryzację transakcji za pomocą powiadomień push.
Dowiedz się więcej APLIKACJA BSLMOBILE
Instalacja aplikacji mobilnej - krok po kroku
1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
2. Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".
3. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.
4. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
5. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny
SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).
6. Pobierz aplikację BSLMobile na telefon
(o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub
App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.
7. Po zainstalowaniu aplikacji BSLMobile
wpisz kod parujący (13-cyfrowy).
8. Podaj swój login do bankowości
elektronicznej.
9. Ustal swój indywidualny kod PIN
(min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.
10. Wpisz ponownie ustalony
swój kod PIN.
11. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię
w formie czytnika linii papilarnych - to możesz wówczas ustawić,
aby w ten sposób logować się do aplikacji BSLMobile w tej formie.
12. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego
profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.
13. Możesz już korzystać z nowej formy
autoryzacji w aplikacji BSL Mobile.
Informacje dodatkowe:
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BSL Mobile zostanie zablokowana.
Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.