Zaloguj się

Fałszywe telefony od osób podszywających się pod pracownika banku stanowią dziś poważne zagrożenie dla ochrony danych osobowych.

Przestępcy umieją wykorzystać systemy telekomunikacyjne. Mogą podszywać się pod dowolny numer telefonu, np. infolinię banku, różnych instytucji państwowych lub podmiotów gospodarczych. Pamiętaj pracownicy Banku nie dzwonią z numerów telefonów podanych na stronie internetowej!


Zachęcamy do zapoznania się z filmem edukacyjnym "Oszustwa na pracownika banku":
 

 

 

Pamiętaj! Zachowaj szczególną ostrożność. Nigdy nie podawaj danych i niczego nie instaluj!
 

Pracownik banku nigdy:

  • Nie poprosi o instalację aplikacji,
  • Nie pyta o login i hasło do logowania, do bankowości elektronicznej,
  • Nie prosi o podanie pełnych informacji dotyczących karty płatniczej (kodu CVV/CVC).

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do otrzymanego telefonu, informacji lub powiadomienia, należy natychmiast rozłączyć się i zadzwonić do banku, aby zweryfikować zaistniałe zdarzenie  LISTA PLACÓWEK 


 
Bezpieczeństwo w bankowości zależy nie tylko od Banku, ale i od Ciebie. Uważne działanie i stosownie zasady ograniczonego zaufania, pomoże Ci ustrzec się od zagrożeń.
 
Śledź na bieżąco komunikaty publikowane przez Bank na stronie

BEZPIECZNE FINANSE