Korzystasz z BLIKA? Pamiętaj, że od 1 stycznia będzie dostępny wyłącznie w aplikacji BSLMobile!
Jeżeli do tej pory korzystałeś z BLIKA w aplikacji BS Pay, musisz to zmienić! Od 1 stycznia 2022r. usługa BLIK będzie dostępna tylko w aplikacji mobilnej BSLMobile. Zobacz co trzeba zrobić.
BLIK w aplikacji BSLMobile:
Jak zainstalować aplikację BSLMobile
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej BSLMobile zainstalowanej na telefonie komórkowym.
BLIK umożliwia dokonywanie transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach i Internecie.
Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Limanowej lub pełnomocnikami do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSLMobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
- mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)
- zaakceptują Regulamin korzystania z usługi BLIK.
W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSLMobile należy po zalogowaniu się:
- wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
- zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
- zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.

Zarządzanie limitami
W bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK, klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat: - płatności gotówkowe – w bankomacie,
- płatności bezgotówkowe – w sklepie,
- płatności bezgotówkowe – w Internecie.
Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.
W aplikacji BSLMobile w ustawieniach w zakładce BLIK można:
- wyłączyć usługę BLIK,
- zmienić konto do płatności BLIK,
- dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.