Zaloguj się

Bank Spółdzielczy w Limanowej to instytucja finansowa zapewniająca swoim Klientom dostęp do nowoczesnych produktów i usług.

„Jesteśmy uniwersalnym bankiem z tradycjami, stworzonym po to, by służyć lokalnej społeczności. Funkcjonujemy na rynku od 1877 roku i działamy wyłącznie w oparciu  o polski kapitał. Naszym hasłem przewodnim jest Bank blisko Ciebie, co oznacza, że staramy się być profesjonalnym doradcą i długofalowym partnerem dla wszystkich klientów: indywidualnych, firm, rolników i instytucji publicznych. Będąc dumni ze swojej przeszłości patrzymy w przyszłość. Stale poszerzamy oraz ulepszamy gamę naszych produktów i stawiamy na nowoczesne rozwiązania” – mówi Adam Dudek, Prezes Zarządu.


Mając na uwadze wzrastające znaczenie zdalnych kanałów komunikacji, Bank Spółdzielczy w Limanowej dynamicznie uczestniczy w rozwoju cyfryzacji usług bankowych. Wdraża nowoczesne technologie i udostępnia nowe, atrakcyjne rozwiązania.
 

mojeID

Usługa umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. Oznacza to dostęp do usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych (dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych), jak i administrację publiczną (zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego) >>kliknij i dowiedz się więcej<<
 

Wnioski 500 plus i 300 plus

W łatwy, bezpieczny i intuicyjny sposób Klienci mogą składać wnioski w programach rządowych Rodzina 500 Plus oraz wyprawka Dobry Start za pomocą systemu bankowości elektronicznej eBankNet >>kliknij i dowiedz się więcej<<

 

Przelewy natychmiastowe

Przelewy natychmiastowe Express Elixir oraz BlueCash umożliwiają realizację szybkich przekazów pieniężnych pomiędzy kontami w różnych bankach, dzięki czemu środki dostępne są w ciągu kilku sekund na wskazanym rachunku >>kliknij i dowiedz się więcej<<

 

Aplikacja mobilna BSLMobile

Bankowa aplikacja mobilna ułatwia zarządzanie prywatnymi finansami, bowiem umożliwia szybki, łatwy i bezpieczny dostęp do konta bankowego z telefonu, czy tabletu. Klienci w prosty sposób mogą zarządzać swoim rachunkiem, sprawdzać saldo na koncie, stan zadłużenia na karcie kredytowej czy historię operacji na rachunku >>kliknij i dowiedz się więcej<<

 

BLIK

Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, dostępny w aplikacji BS Pay. Zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i Internecie oraz wypłacanie pieniędzy w bankomacie >>kliknij i dowiedz się więcej<<
 


Płatności mobilne

Umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie telefonem lub zegarkiem w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową. Aplikacje dzięki którym Klient może zapłacić zbliżeniowo za zakupy przy pomocy telefonu to: Apple Pay, Google Pay czy BS Pay. Dzięki Garmin Pay albo Fitbit Pay klienci mogą dokonywać płatności zegarkiem >>kliknij i dowiedz się więcej<<


 

Wpłatomaty

Wpłaty gotówki można dokonać w wybranych bankomatach przy użyciu karty debetowej wydanej do rachunku. Podczas operacji wpłaty, środki pieniężne księgowane są automatycznie na rachunku Klienta do którego została wydana karta, tym samym są dostępne dla kolejnych dyspozycji Klienta, np. przelewów internetowych >>kliknij i dowiedz się więcej<<
 
 

Bank Spółdzielczy to dobry pomysł!