Zaloguj się

Mobilna autoryzacja – powiadomienia PUSH - w bankowości internetowej zastępuje SMS uwierzytelniający lub autoryzujący operacje w systemie eBankNet. Zainstaluj aplikację BSLMobile i korzystaj z bezpłatnych powiadomień push do zatwierdzania operacji w bankowości elektronicznej.

Warunkiem otrzymywania powiadomień push jest posiadanie aplikacji BSLMobile oraz dostęp do Internetu. Powiadomienia push są wysyłane na telefon użytkownika i w prosty oraz wygodny sposób umożliwiają dokonywanie autoryzacji w bankowości internetowej eBankNet.
 

Dlaczego warto korzystać z powiadomień PUSH z użyciem aplikacji BSLMobile:

  • Bezpieczeństwo: powiadomienia PUSH są poufne i zabezpieczane unikalnym kodem, pozwalają  użytkownikowi na kontrolę i sprawdzenie poprawności wykonywanych operacji w bankowości internetowej,
  • Oszczędność: rozwiązanie to jest całkowicie bezpłatne,
  • Komfort: nie musisz czekać na SMS-y, czy też przepisywać otrzymane hasła, mobilna autoryzacja pozwala Ci szybko i sprawnie przeprowadzać operacje poprzez system eBankNet.

Dowiedz się więcej POWIADOMIENIA PUSH


Pobierz aplikację BSLMobile i zyskaj wygodny, szybki oraz bezpieczny dostęp do swojego rachunku!

Aplikacja mobilna BSLMobile to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet).
WAŻNE! Wymagania: Android 6.0 i wyższy, IOS 13.2 lub nowszy
 
Aplikacja mobilna BSLMobile umożliwia użytkownikowi:
  • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych w tym także natychmiastowych, przelewów własnych, doładowania telefonu,
  • bezpłatną autoryzację transakcji za pomocą powiadomień push.

Dowiedz się więcej APLIKACJA BSLMOBILE


Instalacja aplikacji mobilnej - krok po kroku

 

1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.

 
 

2. Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".

 
 

3. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.

 
 

4. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.

 
 

5. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny
SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).

 
 

6. Pobierz aplikację BSLMobile na telefon
(o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub
App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.



 
 

7. Po zainstalowaniu aplikacji BSLMobile
wpisz kod parujący (13-cyfrowy).

 
 

8. Podaj swój login do bankowości
elektronicznej.

 
 

9. Ustal swój indywidualny kod PIN
(min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.

 
 

10. Wpisz ponownie ustalony
swój kod PIN.

 
 

11. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię
w formie czytnika linii papilarnych - to możesz wówczas ustawić,
aby w ten sposób logować się do aplikacji BSLMobile w tej formie.

 
 

12. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego
profilu
, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.

 
 

13. Możesz już korzystać z nowej formy
autoryzacji w aplikacji BSL Mobile.

 
 

Informacje dodatkowe:
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BSL Mobile zostanie zablokowana.
Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.