Zaloguj się

Informujemy, że od 1 stycznia 2021 r. Bank wprowadza zmiany do wybranych regulaminów.

Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku w wdrożeniem do oferty Banku wpłatomatów oraz wejściem w życie art. 3855 Kodeksu Cywilnego (KC), od dnia 1 stycznia 2021 r. Bank wprowadza zmiany do:
  1.   Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych,
  2.   Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla SKO i PKZP,  
  3.   Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych, dla Umów zawartych od dnia 24.10.2012r.;
  4.   Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych, dla Umów zawartych do dnia 24.10.2012 r.;
  5.   Regulaminu kredytowania klientów instytucjonalnych;
  6.   Regulaminu udzielania kredytu inwestycyjnego Wspólny Remont;
  7.   Regulaminu rachunków powierniczych;
  8.   Regulaminu kart kredytowych Business.

Zmiany w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych oraz Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla SKO i PKZP dotyczą głównie wdrożenia wpłatomatów, natomiast w odniesieniu do ww. Regulaminów dla klientów instytucjonalnych najważniejsze zmiany obejmują:
1)    W Regulaminach otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych:
  •  określenie zamkniętego katalogu możliwych powodów zamknięcia rachunku,
  •   zmiany zapisów dotyczących rachunku VAT polegające na wykreśleniu katalogu możliwych uznań i obciążeń rachunku VAT i dodanie zapisu odwołującego się bezpośrednio do ustawy,
  •   doprecyzowanie zapisów w zakresie zgłaszania reklamacji oraz zapisów o zarządzie sukcesyjnym,
  •    wprowadzenie zapisów związanych z wdrożeniem przez Bank wpłatomatów,
  •    dodanie możliwości zarządzania limitami kartowymi poprzez system bankowości elektronicznej eCorpoNet.
2)    W Regulaminie kredytowania klientów instytucjonalnych:
  • dodanie zapisów dotyczących przesłanek zmiany Taryfy opłat i prowizji bankowych dla klientów instytucjonalnych – w przypadku ich wystąpienia, Bank w okresie obowiązywania umowy kredytu może dokonać zmiany w Taryfie polegającej na podwyższeniu lub obniżeniu określonych w Taryfie opłat i prowizji lub wprowadzeniu do Taryfy nowych opłat i prowizji,
  • kwestie dotyczące możliwości zgłaszania reklamacji przez Klienta w zakresie usług świadczonych przez Bank oraz możliwość komunikacji Banku z Klientem w zakresie zawartej umowy kredytu również drogą elektroniczną,
  • wprowadzenie zapisów w zakresie zarządu sukcesyjnego.
3)    W Regulaminie udzielania kredytu inwestycyjnego Wspólny Remont, dodanie zapisów :
  •  dotyczących możliwości zgłaszania reklamacji przez Klienta w zakresie usług świadczonych przez Bank,
  •  nakładających na Bank obowiązek rozpatrzenia reklamacji i udzielenia Klientowi odpowiedzi bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji,
  •  dających możliwość komunikacji Banku z Klientem w zakresie zawartej umowy kredytu również drogą elektroniczną.
4)    W Regulaminie rachunków powierniczych - określenie zamkniętego katalogu możliwych powodów odmowy realizacji.
5)    W Regulaminie kart kredytowych Business:
  • zmianę zapisów dotyczących przesłanek zmiany Taryfy opłat i prowizji bankowych dla klientów instytucjonalnych – w przypadku ich wystąpienia, doprecyzowanie zapisów w zakresie zgłaszania reklamacji przez Klienta,
  • dodanie możliwości komunikacji Banku z Klientem w zakresie zawartej umowy o kartę kredytową również drogą elektroniczną.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z dowolną placówką Banku.      

Szczegółowe informacje o zmianach znajdą Państwo tutaj: