Zaloguj się

Bank Spółdzielczy w Limanowej, z myślą o Klientach, systematycznie wprowadza nowe rozwiązania i poszerza swoje usługi. Przykładem tego może być nowa wersja aplikacji mobilnej BSLMobile, która już wkrótce będzie dostępna dla użytkowników.

Aplikacja mobilna BSLMobile
to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet) umożlwiające szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

Nowa wersja aplikacji poszerzona zostanie o nowe funkcje i pozwoli użytkownikowi na:
  • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.

UWAGA!
W związku z poszerzeniem aplikacji mobilnej BSLMobile o nowe funkcjonalności, wszyscy Klienci będą mieli rozparowaną aplikację i nastąpi powrót do wcześniejszego sposobu autoryzacji, tj. poprzez SMS. Dlatego też konieczna będzie aktualizacja aplikacji na smartfonie, tablecie i ponowne sparowanie/połączenie urządzenia z bankowością elektroniczną. Parowanie aplikacji odbywa się w taki sam sposób jak miało to miejsce w poprzedniej wersji aplikacji.  


Instrukcja instalacji aplikacji BSLMobile w formie filmu instruktażowego, znajduje się po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej eBankNet, w zakładce „Mój profil”, następnie „Mobilna autoryzacja” lub na kanale Banku na YouTube w dziale „Poradniki i filmy instruktażowe”.
 

Parowanie aplikacji mobilnej - krok po kroku

 
 

1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.

 
 

2. Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".

 
 

3. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.

 
 

4. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.

 
 

5. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny
SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).

 
 

6. Pobierz aplikację BSLMobile na telefon
(o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub
App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.



 
 

7. Po zainstalowaniu aplikacji BSLMobile
wpisz kod parujący (13-cyfrowy).

 
 

8. Podaj swój login do bankowości
elektronicznej.

 
 

9. Ustal swój indywidualny kod PIN
(min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.

 
 

10. Wpisz ponownie ustalony
swój kod PIN.

 
 

11. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię
w formie czytnika linii papilarnych - to możesz wówczas ustawić,
aby w ten sposób logować się do aplikacji BSLMobile w tej formie.

 
 

12. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego
profilu
, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.

 
 

13. Możesz już korzystać z nowej formy
autoryzacji w aplikacji BSL Mobile.

 
 

Informacje dodatkowe:
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BSL Mobile zostanie zablokowana.
Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.

Co zrobić jeżeli jesteś użytkownikiem bankowości elektronicznej pod dwoma lub większą ilością loginów ?

Aplikację BSLMobile da się powiązać z wieloma loginami. Należy utworzyć nowy profil dla każdego z nich.
 
  • Aby utworzyć nowy profil trzeba być wylogowanym z aktualnego profilu.
  • Następnie rozwinąć zakładkę u góry "Ustawienia ogólne" i poprzez opcję "Dodaj nowy profil" rozpocząć opcję parowania nowego loginu, postępując tak jak przy parowaniu pierwszego loginu.

Parowanie aplikacji mobilnej - krok po kroku

 
 

1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.

 
 

2. Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".

 
 

3. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.

 
 

4. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.

 
 

5. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny
SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).

 
 

6. Pobierz aplikację BSLMobile na telefon
(o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub
App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.



 
 

7. Po zainstalowaniu aplikacji BSLMobile
wpisz kod parujący (13-cyfrowy).

 
 

8. Podaj swój login do bankowości
elektronicznej.

 
 

9. Ustal swój indywidualny kod PIN
(min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.

 
 

10. Wpisz ponownie ustalony
swój kod PIN.

 
 

11. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię
w formie czytnika linii papilarnych - to możesz wówczas ustawić,
aby w ten sposób logować się do aplikacji BSLMobile w tej formie.

 
 

12. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego
profilu
, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.

 
 

13. Możesz już korzystać z nowej formy
autoryzacji w aplikacji BSL Mobile.

 
 

Informacje dodatkowe:
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BSL Mobile zostanie zablokowana.
Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.

Co zrobić jeżeli jesteś użytkownikiem bankowości elektronicznej pod dwoma lub większą ilością loginów ?

Aplikację BSLMobile da się powiązać z wieloma loginami. Należy utworzyć nowy profil dla każdego z nich.
 
  • Aby utworzyć nowy profil trzeba być wylogowanym z aktualnego profilu.
  • Następnie rozwinąć zakładkę u góry "Ustawienia ogólne" i poprzez opcję "Dodaj nowy profil" rozpocząć opcję parowania nowego loginu, postępując tak jak przy parowaniu pierwszego loginu.